Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-12-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bankier.pl najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym w listopadzie

150x110

Bankier.pl po raz kolejny został uznany przez Instytut Monitorowania Mediów najbardziej opiniotwórczym portalem ekonomicznym. W listopadzie cytowano go aż 34 razy. Najczęściej cytowanym medium offline został Puls Biznesu.

IMM w swoim raporcie analizuje publikacje odwołujące się do artykułów, wypowiedzi, stwierdzeń, które pojawiły się na łamach, bądź antenie innego medium. Bankier.pl w październiku był najczęściej cytowanym portalem ekonomicznym. Powoływano się na niego aż 34 razy.

Bankier.pl, tak jak w ubiegłym miesiącu, zakwalifikował się do zestawienia najbardziej opiniotwórczych portali internetowych i został sklasyfikowany na 5 miejscu, wyprzedzając takie portale jak wyborcza.pl, wpolityce.pl, money.pl, czy wirtualnemedia.pl.

 

Badanie przeprowadzono na podstawie 4 585 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 30 listopada 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z innych mediów 4 656 razy (2946 razy w prasie, 1097 w telewizji i 613 w radiu).


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ