Britta promuje Twój Błonnik wśród konsumentów i detalistów

Marka Britta rusza z ogólnopolską akcją promocyjną produktów z linii Twój Błonnik, obejmującą dwa konkursy – dla konsumentów i detalistów. Działania mają charakter wizerunkowy i prosprzedażowy. Promocja potrwa 4 miesiące - od kwietnia do lipca br.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Promocją zostały objęte wszystkie produkty z linii Twój Błonnik: Twój Błonnik, Twój Błonnik & jogurt, Twój Błonnik & 30% owoców, Twój Błonnik z płatkami pszennymi i truskawkami, Twój Błonnik z płatkami pszennymi, słonecznikiem i żurawiną, Twój Błonnik bez dodatku cukru.

Konkurs dla konsumentów

Warunkiem udziału w promocji konsumenckiej jest zakup dowolnego opakowania produktu z linii Twój Błonnik i wysłanie wiadomości SMS z uzupełnionym zdaniem konkursowym „Jem błonnik bo…”. W puli do wygrania znajdują się: stylowy miejski samochód Mitsubishi Colt i 4 vouchery na pobyt w SPA w hotelu Ossa. Promocyjne produkty będą wyróżniały się na sklepowych półkach specjalnymi etykietami z informacją o zasadach promocji.

Konkurs dla detalistów

Promocja w kanałach dystrybucji polega na jak najlepszym oznakowaniu miejsca  z opakowaniami promocyjnymi oraz zapewnieniu stałej obecności materiałów promocyjnych przy półkach. Nagrodami dla sklepów są 4 weekendy w SPA w hotelu Ossa o jednostkowej wartości 1220 zł każdy. Zwycięzcami zostaną te punkty sprzedaży, z których konsumenci wyślą największą ilość zgłoszeń SMS w konkursie konsumenckim. W akcji mogą brać udział punkty sprzedaży detalicznej, które posiadają w swojej ofercie produkty z linii Twój Błonnik.

O promocji komunikują specjalne stickery umieszczone na opakowaniach produktów z linii Twój Błonnik. Dodatkowym wsparciem są materiały POS, woblery, plakaty i listwy cenowe w punktach sprzedaży detalicznej.

Szczegóły promocji na www.twojblonnik.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta