Ewa Ziętek w kampanii CH Krokus

Na początku listopada 2011 r. ruszyła trzecia odsłona kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Krokus w Krakowie. Jej twarzą jest Ewa Ziętek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Plakaty z wizerunkiem Ewy Ziętek kończą tegoroczną kampanię wizerunkową krakowskiego CH Krokus. W pierwszej, lutowej edycji twarzą kampanii była idolka nastolatek, aktorka i piosenkarka – Patrycja Kazadi. Drugą, wiosenną edycję wsparła znana i lubiana przez pokolenie dzisiejszych 30-latek aktorka Olga Bończyk. W ostatnim etapie kampanii nawiązano współpracę z Ewą Ziętek reprezentującą pokolenie kobiet dojrzałych, kojarzoną ostatnimi laty z rolą Marty Gabriel, właścicielki restauracji w serialu „Złotopolscy”.

„Ewa Ziętek to aktorka, z którą identyfikują się kobiety dbające przede wszystkim o rodzinę, w tym dzieci i wnuki, a dopiero na drugim miejscu o siebie i swój wygląd. Wizerunek aktorki pomoże nam dotrzeć do kobiet w kwiecie wieku, które należą do najbardziej wymagających klientek CH Krokus, a jednocześnie bardzo zainteresowanych ofertą naszego centrum handlowego”– mówi Katarzyna Najdzik, Marketing Manager Apsys Polska, Zarządca CH Krokus.

Plakaty z Ewą Ziętek oraz hasłem „Dobrze czuję się w miejscach, które znam. A ty?” pojawią się na billboardach, zlokalizowanych w okolicy CH Krokus. Kampanię outdoorową wzmocnią materiały POS eksponowane wewnątrz galerii handlowej. W komunikacji szczególnie akcentowane są takie unikalne zalety centrum handlowego jak: doskonała lokalizacja, komfort i wygoda zakupów oraz przyjazna przestrzeń.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Directors. Równolegle z kampanią outdoorową prowadzone są działania PR, które powierzono Effective Public Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"