Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2021

Wypróbowane i niezawodne, znane z wysokiej jakości, bezawaryjności i innowacyjnych rozwiązań – tak oceniane są segmentowe bramy garażowe firmy Hörmann. W tej kategorii producent ponownie uznany został za lidera jakości i nagrodzony Złotym Godłem KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2021. Otrzymał też wyróżnienie LIDER DEKADY. To już X edycja programu, którego celem jest wyłanianie najlepszych jakościowo, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnym na polskim rynku. Badanie to nie tylko identyfikuje liderów, ale przynosi też odpowiedź na pytanie, dlaczego dane produkty uznawane są za najlepsze. Konsumenci - ankietowani w ramach tego programu - zwracali uwagę na innowacyjność rozwiązań oferowanych przez firmę Hörmann. Podkreślali, że producent wychodzi naprzeciw bardzo różnym oczekiwaniom, zarówno technicznym, jak i tym dotyczącym wzornictwa. Według własnego pomysłu Szczególnym uznaniem użytkowników cieszą się garażowe bramy segmentowe z powierzchnią Duragrain, wykonywaną w technologii druku cyfrowego. Ta innowacyjna metoda umożliwia bowiem wierne odwzorowanie wyglądu i charakteru rozmaitych naturalnych materiałów. Hörmann oferuje 24 takie oryginalne wzory, imitujące m.in. drewno tekowe, spalony dąb czy nawet beton lub zardzewiałą stal. Ale to nie wszystko! Technologia ta pozwala także na samodzielne zaprojektowanie niepowtarzalnej, wyjątkowej bramy. Do zaaranżowania unikatowej powierzchni wykorzystać możemy własne zdjęcia lub indywidualnie skomponowany wzór. Uczestniczący w badaniu respondenci chwalili także trwałość bram garażowych marki Hörmann. W bramach z indywidualnym nadrukiem wyjątkową wytrzymałość powierzchni Duragrain zapewnia powłoka ochronna z bardzo trwałego lakieru. Dzięki temu brama pozostaje odporna na zarysowania i promieniowanie UV, przez długie lata zachowując ładny wygląd i wyrazisty wzór. - Bramy garażowe z indywidualnym nadrukiem to nasza odpowiedź na potrzeby rynku, na którym coraz bardziej liczy się piękne i oryginalne wzornictwo. Rośnie grupa inwestorów, którzy chcą realizować własne architektoniczne wizje i którym jednocześnie zależy na najwyższej jakości i trwałości. Technologia druku cyfrowego pozwala nam oferować takie niebanalne rozwiązania -  mówi Krzysztof Horała, prezes Hörmann Polska sp. z o.o.     Poza nieograniczonymi możliwościami aranżacyjnymi inwestorzy doceniają też wysoką termoizolacyjność, bezpieczeństwo i ponadprzeciętną funkcjonalność bram marki Hörmann.   Odporne na włamanie Do domów, gdzie garaże przylegają do części mieszkalnej szczególnie chętnie wybierane są automatyczne bramy segmentowe firmy Hörmann z wyposażeniem przeciwwłamaniowym w klasie RC 2. To znacznie podnosi poziom ich odporności na włamanie. - Cieszymy się, że oferowane w naszych bramach z napędem i zgodne z normą DIN/TS 18194 oraz Kryteriami Technicznymi ITB certyfikowane wyposażenie przeciwwłamaniowe w klasie RC 2 budzi zaufanie naszych klientów. Myślę, że dzięki takim właśnie rozwiązaniom nasza marka kojarzy się z jakością i pewnością - podkreśla Horała. W tegorocznych badaniach konkursu Konsumencki Lider Jakości wzięło udział blisko 15 000 respondentów. Hörmann Polska press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu