Ideacto rozpoczyna stałą współpracę z Grene

 Grene to firma działająca na polskim rynku od 1996 roku. W jej firmowych sklepach na terenie całej Polski można znaleźć szeroki asortyment zaopatrzenia dla rolnictwa – od części do maszyn i ciągników, przez drobne sprzęty i artykuły gospodarcze, aż po odzież roboczą. Sprzedaż prowadzona jest także poprzez sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.sklep-grene.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Decyzja o współpracy z Ideacto była przemyślana i poparta wcześniejszymi obserwacjami tego czym się zajmują, jak to robią i jak się dzielą swoją wiedzą z rynkiem. Bezpośrednie rozmowy przed decyzją były bardzo obiecujące, a po decyzji upewniliśmy się, że znaleźliśmy odpowiedniego partnera do współpracy.” – mówi Jarosław Łuczak, Szef Marketingu i E-commerce w Grene.

„Pierwszym etapem współpracy z Grene było stworzenie strategii komunikacji. Ponieważ pracujemy w metodyce Design Thinking, kluczowe było poznanie potrzeb użytkowników. Zaczęliśmy od przeprowadzenia badań etnograficznych z grupą docelową, następnie, w toku warsztatów i ścisłej współpracy z Klientem powstała strategia komunikacji.” – tłumaczy Izabela Strońska, strateg w agencji Ideacto.

W takcie prac nad strategią wykorzystano również jedno z podstawowych narzędzi tej metodyki - stworzono Customer Journey Map, czyli schemat ścieżki jaką przebywa typowy przedstawiciel grupy docelowej podczas kontaktu z marką.

„Na kanwie przeprowadzonych badań byliśmy już w stanie precyzyjnie dobrać optymalne narzędzia i kanały komunikacji, w których obecnie podejmujemy działania contentowe. Strategia uwzględnia specyfikę grupy docelowej, cele biznesowe klienta, uwarunkowania technologiczne - czyli świętą trójcę skutecznego projektowania.” – kontynuuje Izabela Strońska.

Na podstawie wypracowanej strategii komunikacji, Ideacto stworzy bloga marki Grene, a następnie zajmie się jego stałą obsługą w zakresie tworzenia i uzupełniania treści. Takie działania wpisują się w coraz mocniejszy trend content marketingu. Obecnie treści w Internecie staje się coraz większą wartością, budując nie tyko pozycje firmy w wyszukiwarkach, ale także wpływają na kreowanie wizerunku eksperta i pozwalają na tworzenie silnej marki.

„Budowanie wartościowych treści wpisuje się oczywiście w trend rynkowy, ale też świadomość GRENE w tym obszarze od dawna była wysoka. Czas na wspieranie naszych klientów dobrą radą i rozwój ich kompetencji w oparciu o inspirujące treści. Jestem przekonany, że wraz z Ideacto będziemy wytyczać nowe trendy nie tylko w rolnictwie.” – podsumowuje Jarosław Łuczak.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?