Influencer marketing – nowy moduł WhitePress

Dobra wiadomość dla blogerów, vlogerów jak też innych twórców i influencerów w social media. Od czerwca platforma WhitePress startuje z modułem „infulencer marketing”. Nowa funkcja platformy otwiera przed blogerami i vlogerami nowy sposób zarabiania, w oparciu o jasne i uczciwe warunki współpracy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem powstania modułu jest uproszczenie komunikacji między markami i blogerami. Zgromadzenie w jednym miejscu blogów, vlogów i popularnych kont w mediach społecznościowych o różnej tematyce zaoszczędzi czas i ułatwi przeprowadzanie efektywnych kampanii przez agencje marketingowe. Influencerzy, którzy będą zainteresowani podjęciem współpracy z WhitePress mogą się rejestrować od 6 czerwca 2016 roku (adres do rejestracji: www.whitepress.pl/influencer). Moduł będzie w pełni gotowy  do pracy we wrześniu 2016 roku. Wtedy zostanie udostępniony agencjom reklamowym.

Nowe możliwości dla influencerów

Nowy moduł to dla blogerów szansa trafienia z ofertą do znanych marek i agencji, które systematycznie współpracują z WhitePress. Zaletami projektu jest prosta rejestracja, możliwość współpracy na własnych warunkach i gwarancja natychmiastowych wypłat. Moduł rozwiąże problem nieprecyzyjnych briefów i wydłużonych płatności. Blogerzy otrzymają też solidne wsparcie technologiczne w analizie i raportowaniu kampanii.

WhitePress planuje też działania edukacyjne z zakresu promocji w social media, kwestii księgowych i prawnych oraz aspektów technicznych. Influencerzy otrzymają także dostęp do szczegółów przeprowadzonych kampanii (case studies) i otrzymają sporą dawkę inspiracji.

W odpowiedzi na potrzeby marek

„Klienci oczekują publikacji gwarantującej zasięg i zaangażowanie czytelników. Dzięki zaufaniu do blogerów i vlogerów te kanały są coraz częściej wybierane przez marki. Nowy moduł powstaje w odpowiedzi na trendy i zapytania naszych klientów” – mówi Patrycja Górecka, Project Manager z WhitePress.

Do tej pory WhitePress umożliwiał agencjom i klientom bezpośrednim publikację artykułów w portalach branżowych. Oddzielna baza blogów, vlogów i kont w social media umożliwi klientom poszerzenie swoich działań o ten nowy, bardzo ważny w dobie ePR obszar. Będzie to największa, aktualna i szczegółowo opisana lista wpływowych kanałów w polskim Internecie. Klienci otrzymają dostęp do informacji o zasięgu oraz skuteczności poprzednich kampanii influencera. Każda kampania będzie analizowana, a efekty zawsze będą poparte raportami. Dzięki automatyzacji komunikacji wszystkie ustalenia pozostaną na zawsze w archiwum konta reklamodawcy, co ułatwi planowanie przyszłych działań.

Krok w stronę influencer marketingu

Współpraca z blogerami była do niedawna domeną dużych marek, dysponujących potężnymi budżetami promocyjnymi. WhitePress chce spopularyzować tę formę promocji docierając także do mniejszych podmiotów. Firma będzie też wspierać edukacyjnie mniej popularnych blogerów i umożliwi im zaistnienie wśród reklamodawców.

„Chcemy wprowadzić wysokie standardy, dlatego będziemy skupiać się na mierzeniu i komunikowaniu efektów z kampanii przeprowadzonych w blogosferze. Planujemy wykorzystać potencjał działań i przekonać branżę do inwestowania coraz większych budżetów na influencer marketing” – dodaje dr Paweł Strykowski, CEO WhitePress.

Whitepress prognozuje, że pierwsze kampanie w ramach nowego modułu ruszą na przełomie września i października tego  roku.

Źródło: Whitepress.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem