Kampania lavazza a modo mio

Ruszyła kampania reklamowa producenta ekspresów LAVAZZA A MODO MIO. Kampania wizerunkowa obejmuje reklamy w prasie, outdoor i spoty emitowane w telewizji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta kampania LAVAZZA A MODO MIO to element ogólnoświatowych działań marki Lavazza. W Polsce zaplanowano emisje reklam w głównych stacjach telewizyjnych, na nośnikach outdoorowych w większych miastach Polski oraz w prestiżowych magazynach.

Spoty reklamowe o długości 30 sek. emitowane są na antenach : TVP1, TVP2 , TVN, TVP Info oraz TVN7, TVN24 i Discovery.

Layouty wykorzystujące zdjęcia z najnowszej edycji kalendarza Lavazzy można zobaczyć na bilbordach w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi.

Reklamy prasowe publikowane będą w tygodnikach opinii: Newsweek, Wprost i Polityka, magazynach kobiecych: Twój Styl, Pani, Zwierciadło, Viva de Lux, VIVA!, Wysokie Obcasy Extra i Gala. Kampania objęła także tytuły męskie – Playboy Kreator, MaleMen, Logo oraz tytuły National Gegraphic, Traveler, Focus i Forbes.

Za planowanie mediów odpowiada STAR MEDIA Kreację przygotował włoski dział marketingu LAVAZZA.

Kampania potrwa do końca grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]