Kolejna, międzynarodowa nagroda dla identyfikacji wizualnej Netii

Nowa identyfikacja wizualna Netii zdobyła kolejne nagrody - tym razem w międzynarodowym konkursie European Design Awards. Nowe logo firmy otrzymało srebrną nagrodę, a całość identyfikacji wizualnej zdobyła brąz.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W sobotę, 26 maja, podczas oficjalnej gali w Helsinkach, zaprezentowane zostały wyniki międzynarodowego konkursu European Design Awards. Netia otrzymała dwie nagrody – srebrną za nowe logo oraz brązową za nowy system identyfikacji wizualnej firmy.  

„Nasze nowe logo i identyfikacja wizualna zostały docenione już po raz piąty. Nie dalej jak miesiąc temu zdobyliśmy srebro w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. To ogromna satysfakcja oraz potwierdzenie, że nasze niestandardowe podejście do komunikacji marketingowej było słuszne i jest doceniane, nie tylko w Polsce, ale i na świecie.” - powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Netii.

Za stworzenie nowego logo Netii i identyfikacji wizualnej firmy odpowiedzialna była jedna z najlepszych agencji brandingowych w Polsce i w całej Europie – White Cat Studio.

European Design Awards to nagrody przyznawane przez dziennikarzy i krytyków z czołowych mediów z całej Europy, zajmujących się tematyką szeroko rozumianego projektowania graficznego. Jury ocenia m.in. takie aspekty jak: jakość projektów, ich oryginalność oraz to, w jakim stopniu dany projekt spełnia swoje przeznaczenie. Nagrody, przyznane w 17 kategoriach, wyłoniły najlepsze projekty graficzne, ilustracje i cyfrowy design, zgłoszone przez uczestników z 50 europejskich państw.   

***

O Netii:

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day