Kup w Lidlu 4 piwa Carlsberg i wygraj bilet na mecz

Jeśli nie masz jeszcze biletu na UEFA EURO 2012TM – weź udział w promocji Carlsberg  i ruszaj do Lidla.  Przekonaj się jak wielkie emocje mogą towarzyszyć Twoim codziennym zakupom. Masz szansę wygrać jeden z 500 biletów i obejrzeć na żywo mecz podczas zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jeśli chcesz uczestniczyć w największym święcie fanów futbolu w Europie, nie czekaj do ostatniej chwili! Zdobądź już dziś jeden z 500 biletów na mecz UEFA EURO 2012TM  w specjalnej akcji Carlsberg w Lidlu.

W każdym tygodniu, od początku kwietnia do 6 maja, aż 100 klientów ma szansę zdobyć bilet na najważniejsze piłkarskie wydarzenie tego roku. 

Pokaż swoją piłkarską pasję i kibicuj ulubionej drużynie UEFA EURO 2012TM  na żywo już za 50 dni!

Zanim to nastąpi, kup 4 piwa Carlsberg w sieci Lidl, odbierz od pracownika kasy kupon z kodem konkursowym oraz ułóż hasło zagrzewające do walki naszych piłkarzy. Następnie zarejestruj kod i hasło na stronie www.lidl.pl/carlsberg lub wyślij je SMSem na nr 7134 (koszt sms to 1,23 zł z VAT).  Zgłoszenia można rejestrować do 6 maja 2012 r. Organizatorem konkursu jest firma MNI Premium S.A.

Informacje o firmie

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej