Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-02-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Łatwy i szybki montaż okna w strefie docieplenia – AIB na MONTERIADZIE 2018

 

Jak zamontować okno w strefie docieplenia budynku? Można się było o tym przekonać na stoisku MONTERIADY podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA. Jednym z Partnerów tego wydarzenia była firma AIB, która zaprezentowała prawidłową instalację stolarki okiennej z wykorzystaniem Systemu SIMPLEX BASIC.

Dla długotrwałego i bezproblemowego użytkowania stolarki okiennej kluczowy jest jej właściwy montaż – przede wszystkim wyeliminowanie mostków termicznych oraz niedopuszczenie do przemarzania muru w okolicy okna. Zapewnia to wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań firmy AIB: Systemu SIMPLEX BASIC wraz z uniwersalną, termoizolacyjną listwą podokienną SIMPLEX MULTIBASE.

W dniach 30 stycznia-2 lutego 2018 roku na stoisku MONTERIADY monterzy AIB prezentowali montaż okna w strefie docieplenia. Realizowane codziennie, cykliczne pokazy przyciągnęły zainteresowanie uczestników, którzy mogli zobaczyć, jak krok po kroku wyglądają prace montażowe. – Projektując system zadbaliśmy o to, by zapewniał on nie tylko bardzo dobre parametry termiczne, lecz również był szybki i łatwy w instalacji. Dzięki temu, do minimum ograniczone jest ryzyko popełnienia ewentualnych błędów, a szczelne zamknięcie otworu okiennego można wykonać w krótkim czasie – mówi dr inż. Karol Kożuch, ekspert AIB.

Firma AIB nie tylko produkuje najnowszej jakości rozwiązania izolacyjne, lecz również dba o to, aby były one prawidłowo zainstalowane. Przedsiębiorstwo, które było Partnerem MONTERIADY 2018,  w charakterze Partnera wspiera również ogólnopolską kampanię edukacyjną „DOBRY MONTAŻ”.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ