Luxoft wybrał TomTom NavKit dla platformy referencyjnej AllView™

Amsterdam, Connected Cars, 24 czerwca 2015 – TomTom (Tom2) i Luxoft Holding, Inc (NYSE:LXFT), wiodący dostawca usług z zakresu rozwoju oprogramowania oraz innowacyjnych rozwiązań IT dla klientów z całego świata, poinformowały dziś o integracji silnika nawigacyjnego firmy TomTom o nazwie NavKit z swoją wielokrotnie nagradzaną* platformą projektową AllView™, umożliwiającą producentom samochodów optymalizację doświadczeń użytkowników i poprawę ich bezpieczeństwa poprzez zmniejszenie rozproszenia kierowcy, przy jednoczesnym wspieraniu rozwoju aplikacji firm trzecich. Współpraca umożliwi łatwą integrację silnika nawigacyjnego NavKit z rozwiązaniami Luxoft w zakresie systemów infotainment przeznaczonymi dla globalnej bazy klientów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„TomTom jest dostawcą systemu nawigacji światowej sławy, a silnik NavKit stanowi centrum wszystkich produktów nawigacyjnych tej firmy" - powiedział Mikhail Bykow, Dyrektor Zarządzający Luxoft Automotive. „Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą TomTom oraz integracji silnika NavKit z naszą platformą AllView™ UX. Współpraca umożliwi szybsze dostarczanie kompletnych rozwiązań nawigacyjnych oraz rozwój zaawansowanych systemów obsługi operatorskiej HMI dla naszych partnerów z branży motoryzacyjnej. Technologie nawigacyjne Luxoft, w tym Augmented Reality and Computer Vision Software Framework (obejmuje m.in. wykrywanie pojazdów i ich śledzenie na drodze; wspiera integrację nawigacji, danych mapowych i informacji z czujników oraz umożliwia prezentowanie wybranych obiektów w czasie rzeczywistym, współpracując z różnymi urządzeniami wyjściowych, takimi jak wyświetlacz radioodtwarzacza czy HUD) sprawiają, że rozwiązania nawigacyjne, które dostarczamy, są dostosowane do potrzeb naszych klientów.”

„Cieszymy się, że Luxoft wybrał NavKit, naszą elastyczną i niezwykle przyszłościową platformę nawigacyjną” – powiedział Jan-Maarten de Vries, Wiceprezes Automotive Product Marketing TomTom. „W połączeniu z Luxoft AllView™, stworzyliśmy nowy produkt, który pozwala w łatwy sposób dostarczać najlepsze rozwiązania dla klientów."

*Luxoft został wyróżniony podczas targów TU-Detroit 2015w kategorii Connected System Integrator za współpracę z firmą Ford.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?