Marka Gripex opublikowała portret Grypy

Właśnie dobiegła końca kampania Wielkie poszukiwania Grypy zainicjowana przez markę Gripex®, należącą do portfolio USP Zdrowie. Za pomocą specjalnej aplikacji konkursowej umieszczonej na stronie www.portretgrypy.pl, od 14 stycznia 2014 roku, polscy internauci identyfikowali chorobę i tworzyli jej portrety pamięciowe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Po miesiącu gromadzenia i analizowania nadesłanych rysopisów, wiemy jak wygląda choroba! Najczęściej wskazywane przez Polaków cechy pozwoliły nadać jej ludzki wygląd.

W oczach Polaków Grypa sprawia wrażenie osoby posępnej, ale jednocześnie groźnej, zuchwałej i atakującej z ukrycia. Kiedy człowiek zidentyfikuje w pobliżu tego typu zagrożenie następuje u niego mobilizacja siły oraz gotowość do obrony i walki, niemalże „na oślep” - mówi psycholog, Marta Żysko-Pałuba. Walka z chorobą powinna być świadoma i celowa. Znając jej objawy, zwycięstwo jest łatwiejsze i możliwe dla każdego! – dodaje psycholog.

Żartobliwa, groteskowa i angażująca konwencja podejmuje problem choroby poprzez jednoczesne ośmieszenie i ujawnienie jej najbardziej powszechnych atrybutów. Marka Gripex tworząc uniwersalny portret grypy miała na celu zwrócenie uwagi na umiejętność szybkiej i precyzyjnej identyfikacji jej objawów. Natychmiastowe podjęcie odpowiednich kroków może uchronić nas przed rozwojem choroby, dlatego zawsze warto mieć w zanadrzu skuteczny lek.

Tegoroczna kampania dowiodła, że Polacy potrafią z dystansem podejść do grypy. Nie oznacza to jednak, że się jej nie boją i ignorują – mówi Monika Gąska, Product Manager USP Zdrowie. Marka Gripex zidentyfikowała chorobę, wskazując jej najbardziej powszechne objawy. Z odpowiednią wiedzą i skutecznym lekiem walka o odzyskanie zdrowia będzie z pewnością łatwiejsza – dodaje Monika Gąska.

Koncept kreatywny przygotowały agencje Unlimited oraz MSLGROUP, która prowadzi również działania PR. Realizacją kampanii zajmuje się Connectmedica, a o zakup media dba dom mediowy Starcom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska