Materiały oświetleniowe ActiveJet

Źródła światła marki ActiveJet pojawiły się w konkursie „Laur Klienta” po raz pierwszy i od razu uplasowały się na drugim miejscu tego rankingu. Uzyskanie tak wysokiej pozycji w ogólnopolskim programie popularności marek jest najlepszym potwierdzeniem zainteresowania jakim cieszą się na rynku materiały oświetleniowe znanego producenta.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Oferta oświetleniowa marki ActiveJet powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów, dbając o to, by mogli w niej znaleźć produkty niezbędne w codziennym życiu. Jednocześnie firma pracuje nad tym, aby oferowany asortyment był wysokiej jakości, nowoczesny i zgodny z potrzebą ochrony środowiska naturalnego. Chcąc zrealizować te założenia firma systematycznie rozszerza i aktualizuje ofertę.

- Świetlówki energooszczędne ActiveJet zajęły drugą pozycję w największym programie konsumenckim w kraju, ustępując miejsca na podium jedynie produktom firmy Osram. To wyróżnienie szczególne, bo przyznane przez samych klientów. A to ich opinia ma dla nas kluczowe znaczenie. Przyznana nagroda jest najlepszym potwierdzeniem silnej pozycji naszej marki wśród produktów oświetleniowych w Polsce. Mobilizuje nas do dalszej pracy nad doskonaleniem oferty, aby nasi klienci byli z niej nadal i coraz bardziej zadowoleni – mówi Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet w ACTION S.A.

Konkurs Laur Klienta został rozstrzygnięty w oparciu o sondaż, który określał poziom powszechnej znajomości i popularności produktów oraz usług ogólnodostępnych na krajowym rynku. Klienci oddawali głosy na najlepsze ich zdaniem świetlówki energooszczędne poprzez sondę telefoniczną oraz plebiscyt internetowy na stronie Rzecz o Biznesie, która należy do organizatora konkursu „Laur Klienta/Konsumenta”. Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu.

Zalety świetlówek kompaktowych ActiveJet:

• niski pobór energii – około 80% oszczędności w porównaniu z tradycyjną żarówką,

• wysoka trwałość – nawet 12 000 h (tradycyjna żarówka: 1000-2000 h),

• szybki start – poniżej 60 sek. (norma UE – do 120 sek.),

• ciepła barwa światła zbliżona do tradycyjnej żarówki,

• normy ECO - przyjazne dla środowiska,

• nowoczesne rozwiązania technologiczne,

• małe rozmiary pasujące do większości opraw oświetleniowych,

• 24 miesiące gwarancji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?