Nowa kampania employer brandingowa Accenture - podcasty Points of Change

Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy. W każdym z 10 podcastów eksperci Accenture opowiedzą m.in. o tym, na czym polega ich praca, kompetencjach, jakie są potrzebne na ich stanowiskach, wyzwaniach, z jakimi się mierzą czy możliwej ścieżce rozwoju kariery. Słuchacze będą mogli dowiedzieć się więcej m.in na temat takich obszarów jak: Cloud, Innovation Mindset, Consumer Trends czy Cybersecurity.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Podcasty mają formę rozmowy z ekspertami Accenture. Pracownicy firmy to jej najbardziej wiarygodni ambasadorowie, dlatego zaangażowaliśmy ich w ten projekt. Opowiadają o tym, czym zajmują się w pracy na co dzień, zwracając uwagę na istotne kwestie z perspektywy pracownika. Taka relacja z pierwszej ręki z pewnością jest atrakcyjna dla potencjalnego kandydata. Dodatkowo rozmowy eksperckie przeplatają się z fabułą, dzięki czemu słuchacz może nie tylko wcielić się w rolę i empatyzować z postaciami z podcastu, ale również lepiej zrozumieć specyfikę tematu, który jest poruszany w danym odcinku - mówi Jakub Smarz - Poland Marketing and Communication Lead, Accenture.

Polska jest pierwszym w Europie i 6. na świecie najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem podcastów. Co więcej, ta forma wciąż zyskuje na popularności, a wzrost sięga 40% miesięcznie. Podcasty w employer brandingu są na polskim rynku wciąż świeżym tematem i nie brakuje na nim przestrzeni, aby stworzyć coś naprawdę wyjątkowego i wartościowego dla odbiorcy.

- Planując kampanię, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie sfabularyzowanych podcastów, ponieważ ich forma odbiega od tego co jest dostępne na rynku. Jestem przekonana, że ta nietypowa forma wyróżni podcasty Accenture i przyciągnie odbiorców, a dodatkowo pozwoli dłużej utrzymać uwagę słuchacza. Rozmowy dotyczą najistotniejszych dla nas zagadnień związanych z technologią, ale także zarządzaniem projektami. To dla nas przestrzeń do pokazania, jak wygląda praca w Accenture oraz tego, że pracownicy o bardzo zróżnicowanych kompetencjach są tu mile widziani – dodaje Katarzyna Krężel - Poland Talent Brand Lead, Accenture.

Kampania „Points of Change” jest częścią globalnej strategii komunikacyjnej Accenture „Let there be change”, która podkreśla znaczenie zmiany we współczesnym świecie. To dzięki sile ludzkiej kreatywności w połączeniu z zaawansowaną technologią możemy zmieniać świat.

Odbiorcy będą mogli cieszyć się nowym odcinkiem podcastu co tydzień przez najbliższe 3 miesiące. Prowadzącym jest związany ze środowiskiem startupowym Krzysztof Kobyłecki. Kampania będzie wspierana dodatkowymi działaniami, m.in. webinarami artykułami eksperckimi oraz promocją w mediach społecznościowych. Pierwsze odcinki podcastu można już odsłuchać na najbardziej popularnych platformach podcastowych, m.in. Spotify, Google Podcast, Youtube czy Apple Podcast.

Linki do podcastów Points of Change:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?