Nowe wcielenia Tomasza Kota w reklamach usługi Netia FOTON

W dniu 24 maja br., ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, promująca usługę Netia FOTONTM - szybki internet nawet do 100 Mb/s na bazie zmodernizowanych do standardu NGA łączy Grupy Netia. Również tym razem w spotach występuje Tomasz Kot, ale w zupełnie innej niż dotychczas kreacji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W pierwszym ze spotów najnowszej kampanii reklamowej Netii Tomasz Kot wciela się w postać chłopa pańszczyźnianego, który siedząc wraz z rodziną przed swoim krytym strzechą domem, niczym zahipnotyzowany, bez słowa wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna…

Nowy spot reklamowy promuje Netia FOTONTM, czyli bardzo szybki dostęp do internetu Grupy Netia (Netia, Internetia, Dialog) o prędkości pobierania nawet do 100 Mb/s, a wysyłania nawet do 50 Mb/s (w technologii VDSL - Szybki Internet Max 50, w technologiach: ETTH i FTTH - Szybki Internet Max 100) dla użytkowników domowych, a dla firm tyle, ile potrzebują.

Dzięki inwestycjom Grupy Netia w modernizację sieci do standardu nowej generacji – NGA (łącza VDSL, ETTH i FTTH), możliwe jest m.in. bardzo szybkie pobieranie i wysyłanie plików, niezależnie od tego ile osób w budynku lub otoczeniu korzysta w tym samym czasie z internetu (w przeciwieństwie do usług operatorów kablowych i technologii LTE).

Dzięki usłudze Netia FOTONTM użytkownicy mogą bez przeszkód korzystać z wielu urządzeń stacjonarnych i mobilnych w trybie online, bez obawy o przeciążone łącze internetowe. Mogą w tym samym czasie przeglądać strony internetowe, pobierać i wysyłać pliki (nawet o bardzo dużej pojemności), oglądać Telewizję OsobistąTM Netii w jakości HD, korzystać z gier multimedialnych online, słuchać muzyki z „chmury” czy radia internetowego, prowadzić wideo-rozmowę w jakości HD na smartfonie, czy też zdalnie sterować urządzeniami AGD, takimi jak pralka czy kuchenka. Wszystko na jednym łączu wi-fi o takiej samej prędkości dla wszystkich użytkowników.  

W zasięgu zmodernizowanych sieci Grupy Netia znajduje się obecnie ponad milion lokali na terenie całej Polski. Trwają inwestycje w kolejne kilkaset tysięcy łączy NGA. Więcej informacji na temat usługi Netia FOTONTM  znajduje się na stronie: http://www.netia.pl/foton

Kreacją i produkcją nowej kampanii reklamowej promującej Netia FOTONTM zajęły się agencja PZL oraz dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet). Kampania emitowana będzie w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

***

O Netii

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek