Nowy dostawca oprogramowania e-commerce w modelu SaaS

Ebexo.pl to nowy dostawca oprogramowania e-commerce, oferujący swoje usługi w modelu abonamentowym w systemie SaaS. Pisząc „nowy dostawca” mamy na myśli przede wszystkim pokazanie Ebexo światu poprzez aktywność komunikacyjną i nową stronę internetową, która ujrzała światło dzienne z początkiem stycznia 2013 roku. Marka Ebexo istnieje bowiem na rynku już od ponad 4 lat. W tym czasie budowaliśmy swoją strukturę, kompletując potrzebne zaplecze oraz doświadczony zespół specjalistów od e-commerce. System Ebexo, który powstał na bazie kilkuletnich rynkowych doświadczeń, śmiało konkuruję z największymi dostawcami usług e-commerce na rynku, zarówno w kontekście dostępnych funkcjonalności, zaplecza , jak i atrakcyjnych warunków oferty dla klientów biznesowych. Nie boimy się o tym mówić. Potwierdza to także rynkowa praktyka – na bazie systemu Ebexo, bez wielkiej reklamy naszych usług, zostało postawionych już kilkanaście znaczących sklepów internetowych, w tym m.in. www.bezokularow.pl, którego właścicielem jest Wojciech Kyciak, autor wielu bestsellerowych publikacji na temat e-commerce.     Ebexo to przede wszystkim stabilne i wydajne oprogramowanie, z gwarancją stałego rozwoju, częste aktualizacje systemu, szybki i sprawny support (w tym oferta Osobistego Trenera Ebexo) oraz kompleksowa baza pomocy. Analizując systemy i panele administracyjne konkurencyjnych firm oraz bazując na własnych badaniach potrzeb rynku e-commerce, doszliśmy do wniosku, że jednym z głównych problemów obecnie funkcjonujących rozwiązań jest ich niewielka intuicyjność i brak stabilności systemowej. Innymi słowy – dzisiejsze systemy sklepowe stawiają na ilość, bardzo często zapominając o jakości. Z tego względu, naszym największym priorytetem było stworzenie stabilnego systemu e-commerce, z prostym w obsłudze i intuicyjnym panelem administracyjnym, oszczędzającym czas i pieniądze naszych klientów. A zaoszczędzony czas to przede wszystkim możliwość poświęcenia go na statutowe cele, a w konsekwencji minimalizacja kosztów utraconych korzyści. Aby dojść do optymalnych rozwiązań, musieliśmy poświęcić sporo pracy i czasu. Opłacało się – w ciągu kilku lat udało nam się przekonać do siebie wiele ciekawych marek e-commerce, takich jak m.in.: www.sztucer.pl, www.bezokularow.pl, www.landersen.pl  czy www.soccerpoint.pl, które razem z Ebexo odnoszą wielkie komercyjne sukcesy, stając się jednymi z branżowych liderów. „Ebexo to system, który nie boi się porównań z konkurencją. Wręcz przeciwnie - oczekujemy ich. Naturalnym jest, że klient poszukuje najbardziej zaawansowanych rozwiązań w bardzo korzystnej cenie. Dlatego nie nastawiamy się na PR bez pokrycia, lecz na najlepsze rynkowe rozwiązania, które gwarantujemy każdemu. W ciągu kilku lat udało nam się stworzyć kompletne narzędzie e-commerce, dzięki któremu każdy klient – zarówno mała firma, jak i duża korporacja, mogą postawić sklep na miarę swoich wysokich oczekiwań, za cenę niewielkiego miesięcznego abonamentu. Naszym priorytetem nie jest implementacja sklepu w ciągu kilku dni – stawiamy na jakość, celujemy w systemową bezawaryjność, indywidualny design, optymalne funkcjonalności, czyli w pełne zadowolenie klienta – a to siłą rzeczy musi potrwać nieco dłużej. W ciągu kilku lat udało nam się stworzyć jeden z najbardziej zaawansowanych systemów e-commerce, który wygrywa swoją stabilnością i niezwykłą prostotą obsługi.” mówi Łukasz Strzelec – dyrektor zarządzający agencji interaktywnej ibero, właściciela marki ebexo.pl. Czym zatem jest Ebexo? Najprościej rzecz ujmując – Ebexo to najlepsza odpowiedź na bolączki obecnie funkcjonujących na rynku systemów. Ebexo nie zmniejsza problemów technicznych – lecz eliminuje je w zarodku. Ebexo nie pobiera wygórowanych sum za samo podjęcie się stworzenia sklepu, lecz oferuje niezwykle korzystny system opłat abonamentowych, skrojony na miarę potrzeb biznesu, działającego w czasach wysokich kosztów, nieustającego plebiscytu popularności oraz wszechogarniającego kryzysu. Ebexo nie pozycjonuje się jako firma, która może stworzyć sklep w „24 godziny”, bo wiemy, że w takim przypadku klient byłby zmuszony do stawienia czoła problemom technicznym już po jego starcie. Nie wspominając już o indywidualnej grafice, która w wielu przypadkach staje się dziś indywidualnym szablonem graficznym powstałym na bazie innego szablonu – trudno zrobić więcej w ciągu kilku dni pracy. Ebexo nie oferuje miliona nikomu niepotrzebnych funkcji, a pyta o dokładne potrzeby i tworzy konkurencyjny sklep na miarę konkretnych potrzeb z optymalną liczbą funkcjonalności. Ebexo nie pozostawia klientów samym sobie, lecz słucha ich i odpowiednio edukuje, żeby starać się minimalizować ilość pojawiających się pytań systemowych. Ebexo skupia się na tworzeniu trwałych biznesowych relacji, w miejsce ciągłych pytań o funkcjonalność systemu. Najprościej rzecz ujmując – Ebexo nie tworzy bajek, lecz sprawdzone w biznesowej rzeczywistości sklepy, których funkcjonalności sami jesteśmy pewni. W innym wypadku – czy  moglibyśmy spokojnie spojrzeć w oczy naszym klientom? Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do podjęcia współpracy. Więcej szczegółów na www.ebexo.pl   

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Komentarze (0)
ewa
2 lata temu

do piotrek popieram cię chłopie te kanały powinny być naziemnie ze zwykłej antenki bardziej wygodniej mieć to wszystko naziemnie z kanałami i muxami 1.2.3..6.8 tylko żeby muxl2 zrobił to to było by git

Janusz
2 lata temu

Do Piotrek: 4FunTV/Kids/Dance, Red Carpet, Music Box, Tele 5 i Polonia 1 są za darmo na satelicie Hot Bird 13E, więc zamiast narzekać zamontuj antenę satelitarną

piotrek
2 lata temu

gdzie nowe kanały w muxl2 ewtn Polska HD tele 5 polonia 1 Music Box Polska HD 4 fun tv 4 fun tv dance 4 fun tv kids red carpet tv red top tv dla ciebie tv nic niema po co tvn i tvn 7 potrzebny tam? na dodatek tv okazje nadaje 960x544 ubaw

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej