ODKRYJ 7 MINI METAMORFOZ Z SEPHORA MAKE UP STUDIO

Sephora Make up Studio prezentuje 7 unikalnych usług – bezpłatnych mini metamorfoz. Podczas 15 minutowej konsultacji makijażystka Sephora zdradzi tajniki wybranego akcentu i dobierze kosmetyki idealne dla Twojego typu urody. W menu Sephora Make up Studio znajdują się  zarówno dostępne już wcześniej usługi pełnego makijażu twarzy takie jak makijaż okazjonalny, czy lekcja makijażu, objęte wcześniejszymi zapisami,  jak i absolutnie nowe, bezpłatne, z których skorzystać można bez zapisów. – Jak to działa? Po prostu przyjdź do swojej ulubionej perfumerii Sephora i zapytaj nasz zespół o mini metamorfozy. Wybierzcie wspólnie z menu usług Make Up Studio szybki look skoncentrowany na wybranej partii twarzy, który najbardziej Cię interesuje i przetestuj go na sobie – mówi Sergiusz Osmański, Dyrektor Artystyczny i PR Sephora Polska. Wśród NOWYCH, bezpłatnych usług znajdziemy: SMOKY EYE PODKREŚLONE BRWI PERFEKCYJNE USTA PRECYZYJNA KRESKA CODZIENNY MAKIJAŻ OKA IDELANA CERA KONTUROWANIE PODSTAWOWE Kampania promująca nowe usługi wystartowała 6 września w telewizji z wykorzystaniem TVN oraz stacji tematycznych z portfolio TVN-u oraz Polsatu. Dodatkowo działania reklamowe są prowadzone w niektórych galeriach handlowych, gdzie znajdują się perfumerie Sephora. Za planowaniem i zakup mediów dla kampanii Sephora jest odpowiedzialny dom mediowy Havas Media. Więcej o dostępnych usługach w ramach Sephora Make Up Studio: http://www.sephora.pl/perfumerie-i-uslugi/make-up-studio/R121300007?_requestid=291755  Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK