Odkryj trendy 2015 roku z TEEKANNE!

Świat mody powoli odkrywa przed nami tajemnice trendów na najbliższe sezony. Już pod koniec stycznia oraz na początku lutego w Łodzi będzie można wziąć udział w szkoleniach Fashion Trends, w trakcie których każdy uczestnik zapozna się z najnowszymi doniesieniami z pracowni projektowych rynku modowego. Spotkania odbęda się przy filiżance herbat firmy TEEKANNE, która również ma kilka przyjemnych, smakowych niespodzianek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Szkolenia zostały podzielone na 3 bloki tematyczne. 28 stycznia będzie okazja by poznać trendy w modzie damskiej, 29 – w modzie męskiej. 12 lutego natomiast zostaną omówione przyszłe kolekcje damskiej bielizny i strojów kąpielowych. Spotkania będą składać się z części teoretycznej oraz praktycznej. Organizatorami przedsięwzięcia jest firma Promedia i polski oddział nowojorskiej agencji Fashion Snoops. Poprzednia edycja odbiła się szerokim echem w branży i stała wartościowym źródłem wiedzy dla osób związanych z projektowaniem i środowiskiem modowym.

W trakcie wydarzenia goście zostaną poczęstowani aromatyczną herbatą firmy TEEKANNE. W styczniu na wszystkich wielbicieli smaków TEEKANNE czeka nowa linia  „slimming” – trzy rodzaje herbat, wśród składników których znałazła się mięta, pokrzywa oraz inne zioła, pomagające utrzymać szczupłą sylwetkę i doskonałą formę. Warto sięgnąć po nowe smaki, ponieważ moda na dobry wygląd i bycie fit jest zawsze aktualna!

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"