Owocna współpraca IT Company z Piotrem i Pawłem

Współpraca firmy IT Company z siecią sklepów Piotr i Paweł zaowocowała kolejnym nowym projektem. Z przyjemnością informujemy, że stworzyliśmy internetowy system do sprzedaży koszy okolicznościowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Piotr i Paweł jest miejscem zakupowym nie tylko standardowej oferty spożywczej, lecz również gotowych koszy podarunkowych przygotowywanych na różne okazje. IT Company zajął się informatyczną stroną całego przedsięwzięcia. System aktualnie obsługuje wszystkie  ponad 30 sklepów, których sukcesywnie przybywa, a każdy z nich posiada odrębny panel do zarządzania zamówieniami.  W koszach znajdują się odpowiednio skomponowane przysmaki. Na stronie e-sklepu Piotra i Pawła można kupić wyjątkowe kosze dla bliskich osób lub biznesowych partnerów. Zielona fantazja, Absolutne rarytasy, Kosz wytworny i wiele innych koszy to oferta dostępna do zamówienia  przez Internet i odbioru osobiście w sklepach sieci Piotr i Paweł. System umożliwia szczegółowe zapoznanie się z zawartością każdego kosza. Dzięki rozwiązaniom opracowanym przez IT Company klienci mogą także zamówić kosz w Poznaniu, a odebrać np. w Warszawie.

Zdaniem Dyrektora Marketingu Piotra i Pawła- Ewy Aleszczyk-Kalinowskiej system koszy upominkowych to innowacyjny kanał dystrybucji dla tego produktu. System, stworzony przez IT Company  jest intuicyjny i prosty w obsłudze. Bez problemu system koszy obsługiwany jest przez kierowników sklepów sieci.  System sprzedaż koszy zapewnia zatem wygodę i pełen komfort nawet najbardziej wymagającym klientom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"