PGE Obrót promuje platformę Fachowcy i PGE eSklep

W ramach najnowszej kampanii internetowej PGE Obrót największy sprzedawca energii elektrycznej w Polsce wchodzący w skład Grupy PGE promuje platformę PGE eSklep oraz portal „Fachowcy", wspierając przy tym rodzimych producentów i usługodawców. Zawartość strony ?Poprzez reklamę na stronach internetowych, w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych użytkownicy poznają atrakcyjne promocje dostępne na platformie handlowej PGE eSklep. Natomiast Klienci poszukujący wykonawców prac remontowych czy budowlanych oraz firmy wykonujące takie usługi dowiedzą się o nowej, przeznaczonej do tego celu platformie Fachowcy.gkpge.pl. PGE eSklep promuje polskie produkty w ramach akcji „Polskie – kupuję to!" Wśród szerokiej gamy produktów objętych promocją znajduje się także polski asortyment. A ten w internetowym sklepie PGE jest różnorodny - od artykułów gospodarstwa domowego i elementów wyposażenia wnętrz, rowery po środki kosmetyczne i produkty spożywcze. Aby Klienci, którzy chcą wspierać polską gospodarkę, bez problemu odnaleźli odpowiedni asortyment, te produkty zostały oznaczone logo „Polskie – kupuję to!" i umieszczone we wspólnej kategorii #produktpolski. To nawiązanie do trwającej kampanii społecznej PGE Polskiej Grupy Energetycznej, która zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. PGE Obrót łączy Klientów z usługodawcami Za pośrednictwem darmowej platformy www.fachowcy.gkpge.pl oraz aplikacji mobilnej o nazwie „Fachowcy" Klienci potrzebujący danej usługi mogą zamieścić w serwisie zlecenie wraz z opisem zakresu prac, specyfikacją i budżetem przeznaczonym na ten cel. W odpowiedzi, usługodawcy (fachowcy) reprezentujący poszczególne firmy zgłaszają swoje zainteresowanie ogłoszeniem, a Klient wybiera usługodawcę. Działania promocyjne wspierające rozwój platformy zostały podzielone na dwa etapy. W pierwszym, trwającym w lipcu i sierpniu, komunikacja zostanie skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorców zajmujących się branżą budowlaną, wykończeniową oraz okołobudowlaną, którzy są zainteresowani pozyskiwaniem nowych zleceń i dotarciem do nowych klientów. Drugi etap, zaplanowany na wrzesień, zakłada zwiększenie popularności platformy wśród użytkowników indywidualnych, którzy chcą zlecić fachowcom wykonanie prac remontowych lub budowlanych.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

PGE Obrót press box

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady