Wyznaczając trendy na polskim rynku, marka WINIARY zdecydowała się wykorzystać mechanizm crowdsourcingu, który polega na zdobywaniu wiedzy, pomysłów i inspiracji od konsumentów, którzy najlepiej wiedzą, czego oczekują od marki i jej produktów. Dzięki temu udoskonalony produkt może być idealnie dopasowany do potrzeb odbiorców. W odpowiedzi na potrzebę rynku powstał dział PomysłoDanie, który daje konsumentom możliwość podzielenia się indywidualnymi pomysłami na nowe smaki, produkty oraz innowacyjne zastosowania tych, które są już dostępne na rynku. Nowa funkcjonalność wprowadzona przez WINIARY umożliwia również dzielenie się przemyśleniami dotyczącymi strony internetowej oraz samej marki.
Konsument, który chce podzielić się swoimi spostrzeżeniami, może wejść na stronę www.winiary.pl/PomysloDanie i wypełnić specjalnie przygotowany formularz. Każdy pomysł, po zaakceptowaniu przez moderatora, zostanie umieszczony w specjalnie przygotowanej galerii, w której inni internauci będą mieli możliwość jego oceny i komentowania. Najciekawsze pomysły mają szansę na wdrożenie, a ich autorzy na nagrodę.

Wejdź na stronę internetową www.winiary.pl/PomysloDanie, wyraź swoją opinię i zainspiruj markę WINIARY już dziś.
***
WINIARY to marka, która od 70 lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić domowy posiłek.











