Z analizy Sotrender wynika, że w październiku Temu Poland wyemitowało i opublikowało w serwisach Meta łącznie 52 473 reklamy. Drugi w zestawieniu jest Media Expert z liczbą 1 873 reklam. Podium zamyka Taranko, które pokazało 1 520 reklam.
Profilem z największym przyrostem reklam był Stone Skirts (+776). Tuż za nim plasuje się Empik (+492 reklamy), a trzecią lokatę zajmuje profil Lubiekino (+483 reklamy).

Ranking profili z najwyższym reach score (wskaźnik zasięgu reklam) otwiera SkyShowtime (100). Kolejne dwa miejsca zajmują: Lidl Polska (61,39) i Temu Poland (60,29).
Reklamą o największym zasięgu była w października reklama Jysk Polska z ofertą produktów do snu - jej zasięg wyniósł 11 296 259. Druga była reklama Żabki promująca bony w konkursie (10 702 400), a trzecia - reklama Allegro Business (10 561 059).
Koszt CPC w październiku zmalał o 11 proc., do 0,74 zł, a koszt CPM wzrósł o 4 proc., do 2,95 zł.

Wśród odbiorców reklam w serwisach Meta dominowały kobiety (54,7 proc.). Grupa mężczyzn stanowiła 45,3 proc.
Wśród kobiet 15 proc. stanowiły te w wieku 25-34 lata i 11 proc. w wieku 35-44 lata. Z kolei wśród mężczyzn było 14 proc. tych w wieku 35-44 lata i 10 proc. w wieku 45-44 lata. Te grupy wiekowe były procentowo największe.










