„Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”

  • Międzynarodowa kampania reklamowa UNIQA realizowana w Austrii oraz 15 krajach Europy Środkowo – Wschodniej
  • Polska odsłona z udziałem polskiego tenisisty Jerzego Janowicza
  • Wsparciem kampanii strona https://pomysl.uniqa.pl/, która ruszy wraz ze startem kampanii

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupa UNIQA Polska przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wizerunkowej, która pojawi się na 16 europejskich rynkach, na których obecna jest marka UNIQA. Kreację polskiej wersji spotu reklamowego wzbogacają sceny z tenisistą Jerzym Janowiczem, który od 2014 roku jest twarzą grupy UNIQA Polska.

– Sceny z Jerzym Janowiczem świetnie wpisały się w cały spot wizerunkowy UNIQA. W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w UNIQA Polska. - Cieszymy się, że po dłuższej nieobecności, wracamy z nową, świeżą kampanią reklamową – dodaje.

Międzynarodowa kampania przygotowana została przez agencję reklamową Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada.

„Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”

To główne hasło kampanii, która zachęca do zmiany sposobu myślenia i punktu widzenia, odwagi oraz brania spraw we własne ręce. Jej celem jest dostarczenie odbiorcom różnorodnych impulsów pokazujących, w jaki sposób można czerpać większą radość życia. Ma inspirować i zapraszać ludzi do tego, aby razem z UNIQA szli przez życie odważnie, z ufnością, zorientowani na poszukiwanie nowych rozwiązań. Hasło kampanii: „Pomyśl UNIQA” oznacza właśnie podchodzenie do spraw z ufnością.

- Kampania prezentuje wartości marki, które są rezultatem owocnej współpracy z zagranicznymi spółkami-córkami, UNIQA International i UNIQA w Austrii - mówi Gabriela Rusu, Head of Startegic Marketing w UNIQA International.

Centralnym elementem kampanii jest telewizyjny spot reklamowy, portretujący ludzi mających odwagę, nie poddajacych się przeciwnościom i ograniczeniom, podejmujących niekiedy ryzyko, aby osiągnąć większą radość życia. W polskiej wersji spotu występuje tenisista Jerzy Janowicz, reprezentant Polski w Pucharze Davisa i pierwszy polski półfinalista Wimbledonu.

– W polskiej wersji spotu reklamowego Grupy UNIQA występuje Jerzy Janowicz, który dodatkowo podkreśla lokalny charakter kampanii – mówi Anna Skusiewicz, Marketing Manager UNIQA w karajach EŚW.

Kampania w Austrii rozpoczęła się 1 maja 2014. W Polsce wystartuje w listopadzie 2014 r. Spot UNIQA będzie można obejrzeć w telewizji, Internecie i na specjalnej stronie kampanii pomysl.uniqa.pl. Całość planowanej kampanii będzie realizowana także w innych mediach. Jej uzupełnieniem będzie wewnętrzna kampania skierowana do pracowników UNIQA, którzy są najlepszymi i najważniejszymi ambasadorami marki.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe