ROZWIŃ

Program Atlas wyróżniony przez PWC

Program Atlas, realizowany w PZU został nagrodzony podczas Gali „Customer Excellence Awards” wyróżniającej najbardziej innowacyjne projekty z obszaru Customer Experience.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Program Atlas wdraża nowy model biznesowej realizacji spraw klienta PZU Życie SA. Nowe rozwiązania informatyczne, wprowadzone w ramach transformacji, takie jak Sezam Plus, Focus i Gurik 1.5 umożliwiają optymalizację i automatyzację procesów w oddziałach PZU oraz centrach back office.

- Wprowadziliśmy wysoki standard w zakresie budowy relacji z klientami ubezpieczeń indywidualnie kontynuowanych – głównej linii detalicznej produktów życiowych. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom realizacja spraw jest teraz dla naszych klientów dużo prostsza i pozbawiona zbędnych formalności.- podkreśla Michał Kozieł, Manager IT projektu.

Sukces udało się osiągnąć dzięki pracy zespołowej, wzajemnemu zaufaniu oraz zaangażowaniu pracowników PZU i dostawców. Dzięki temu osiągnięto wspólnie bardzo ambitne cele.

- Osiągnięcie celów biznesowych było możliwe dzięki udostępnieniu jednego, nowoczesnego front-end’u Sezam Plus. Zastąpi on w kolejnych miesiącach od strony użytkownika funkcjonujące od wielu lat systemy produktowe. Przyczyni się to do sprawniejszej obsługi klientów. Jest to dla nas -  jako lidera rynkowego - bardzo ważne – mówi Piotr Frankiewicz z-ca managera IT projektu oraz bezpośrednio odpowiedzialny za współpracę z PwC.

Program Atlas zapewnia jeden model obsługi procesów, dostarczając wystandaryzowane wydruki polis i pism do klienta. Wprowadza również liczne automatyzacje i walidacje wspierające poprawność realizowanego procesu. Umożliwia dokonywanie wielu zmian za pomocą jednej dyspozycji. To wszystko, aby klient mógł być lepiej obsłużony.

- Koncentracja na kliencie umożliwiła nam postawienie milowego kroku w kierunku nowoczesnej wielokanałowej jego obsługi. Wprowadzone rozwiązania wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i umacniają wizerunek PZU jako nowoczesnej firmy – podkreśla Paweł Kuśmierowski, dyrektor transformacji biznesowej w PZU.

Dzięki odmiejscowieniu obsługi klienci mogą zrealizować sprawę w dowolnym oddziale firmy lub telefonicznie przez Contact Center. Wprowadzone innowacyjne rozwiązania przez Program Atlas sprawiają, że firma może jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klienta.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X