Promocje sprzedaży Whirlpool od Albedo Marketing

Dwie akcje, dwie nagrody, jedno miejsce, jeden prosty mechanizm. Whirlpool – kluczowy klient agencji Albedo Marketing wprowadza na rynek kolejne promocje sprzedaży.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem obu akcji przygotowanych i obsługiwanych przez Albedo Marketing jest promocja urządzeń marki Whirlpool z innowacyjną technologią 6-ty Zmysł w przypadku pralek

i piekarników oraz funkcją Flexi Cook (dostosowanie działania płyty do kształtu i wielkości naczynia) przy płytach indukcyjnych. Założeniem sprzedażowym jest zwiększenie udziału

w sprzedaży promowanych sprzętów. Cele wizerunkowe to budowanie znajomości marki jako innowacyjnej, nowoczesnej i oferującej zaawansowane rozwiązania technologiczne.

Działania obu akcji rozpoczęły się 18.03.2013. Promocja sprzedaży pralek Whirlpool

z technologią 6-ty Zmysł i 6-ty Zmysł Kolor zakończy się 31.05.2013. Akcja promująca płyty indukcyjne i piekarniki marki trwać będzie do 30.06.2013. Miejsca, w których prowadzone będą działania to sklepy AGD oraz studia mebli kuchennych.

Mechanizm obu akcji jest bardzo prosty – kup produkt i odbierz prezent. Dokonując zakupu pralek marki Whirlpool z technologią 6-ty Zmysł lub 6-ty Zmysł Kolory (w wersji top loader, front loader – standardowa lub wąska wersja) klienci otrzymują żelazka parowe Philips. Kupując w zestawie dowolną płytę indukcyjną oraz dowolny piekarnik marki Whirlpool odbierasz komplet profesjonalnych garnków BergHOFF Earthchef Boreal Alu.

Materiały POS wykorzystywane w promocjach to: ulotki, dyspensery, wobblery na pralki, naklejki na płyty indukcyjne oraz strony internetowe gdzie klient może zarejestrować swój zakup: www.koloryz6zmyslem.pl i www.whirlpool-promocja.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję