PZU razem z parkrun Polska

PZU został strategicznym partnerem fundacji parkrun Polska na 2015 rok. Tym samym cykl parkrun dołącza do szerokiego portfolio wydarzeń sportowych, w które zaangażowany jest PZU. Promując aktywność fizyczną, ubezpieczyciel dąży do poprawy stanu zdrowia Polaków.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Parkrun Polska to kolejna z wielu inicjatyw biegowych wspieranych przez PZU. W 2015 roku imprez związanych z ubezpieczycielem będzie już kilkanaście, a ich liczba stale rośnie.

- Jestem bardzo zadowolony z faktu, że od początku 2015 roku imprezy parkrun będą odbywać się w Polsce przy strategicznym wsparciu PZU. Cykl ten zdecydowanie wyróżnia się spośród innych wydarzeń i idealnie uzupełnia gamę imprez biegowych, w jakie PZU jest zaangażowany – powiedział Michał Witkowski, rzecznik prasowy Grupy PZU

Parkrun to oddolna inicjatywa biegowa, zapoczątkowana w Wielkiej Brytanii w 2004 roku. Jej ideą jest zachęcenie do biegania osób w każdym wieku i w każdej kondycji fizycznej. Pośrednim celem jest natomiast aktywizacja i scalanie lokalnych społeczności. Znakiem rozpoznawczym cyklu są bezpłatne imprezy biegowe odbywające się w ponad 500 lokalizacjach na świecie o stałej porze (w każdą sobotę o 9 rano). Regularnie uczestniczy w nich kilkaset tysięcy ludzi.

W Polsce biegi parkrun organizowane są od października 2011 roku, w kilkunastu miastach w kraju (m. in. Warszawie, Gdyni, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu). Od tego czasu liczba ich uczestników wyniosła prawie 100 000 osób.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska