Raport „Komunikacja SMS w Polsce 2015” – nowa edycja badania

Jak co roku Platforma SerwerSMS.pl przygotowuje raport dotyczący badania na temat komunikacji SMS w Polsce. Raport ten ma prezentować stosunek Polaków do komunikacji mobilnej – zarówno konsumentów, jaki i samych firm wykorzystujących to narzędzie w celach promocyjnych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Raport stanowi cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów w komunikacji mobilnej, ze szczególnym uwzględnieniem SMS-ów. Jego celem jest poznanie opinii na temat użyteczności i funkcjonalności tychże SMS-ów oraz coraz większej ilości aplikacji mobilnych, również wykorzystywanych do wysyłki wiadomości. Czy w obliczu rozwoju technologii nowe narzędzia zastąpiły funkcjonujące już prawie 25 lat SMS-y?

Raport „Komunikacja SMS w Polsce 2015” wskazuje 5 podstawowych kategorii tematycznych, które uwzględniają różnorodne obszary wykorzystania SMS-ów w komunikacji konsumenckiej oraz biznesowej. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się ogólne dane dotyczące korzystania z SMS-ów i MMS-ów na co dzień – informacje o ich popularności, częstotliwości i powodach wykorzystywania. Analizie poddano również kwestie związane z wiadomościami Premium, komunikacją ze strony urzędów i instytucji publicznych oraz wykorzystaniem SMS-ów przez sklepy internetowe i firmy – także lokalne. Istotny aspekt raportu to również ocena trendów komunikacyjnych w kontekście rosnącej popularności smartfonów i konkurencji w postaci komunikatorów internetowych.

To już czwarta edycja badania i mamy nadzieję, że będzie się ona cieszyła takim samym, a nawet większym zainteresowaniem niż poprzednie. Badanie będzie zaprezentowane w sposób bardzo czytelny, a wnioski opracowane jasno i krótko. Zależy nam aby czytelnicy szybko wyciągnęli z niego najcenniejsze informacje, które staną się dla nich inspiracją w zakresie planowania i realizowania efektywnych strategii komunikacji - mówi Daniel Zawiliński, CMO platformy SerwerSMS.pl.

Jak zatem kształtuje się poziom zainteresowania komunikacją SMS, jaki jest potencjał na jej wykorzystanie? Czego w zakresie komunikacji społeczeństwo oczekuje od instytucji publicznych, jakie działania ze strony firm będą docenione przez konsumentów, a jakie spotykają się z dezaprobatą? Raport dostarczy wiele konkretnych odpowiedzi, które z pewnością pozwolą się odnaleźć wszystkim zainteresowanym wśród bieżących trendów. Chętnych do pobrania raportu, jeszcze przed jego premierą, odsyłamy na stronę zapisów http://serwersms.pl/badanie2015/ do listy mailingowej.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"