Ricoh i WOŚP – 4. wspólny Finał

Ricoh Polska już po raz czwarty weźmie udział w Finale WOŚP. Firma jest partnerem technologicznym Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy – dostarcza jej rozwiązania do druku oraz projektory i tablice interaktywne. Na urządzeniach firmy produkowane są m.in. identyfikatory dla 120 tysięcy wolontariuszy, a tablice wykorzystywane są także w trakcie Przystanku Woodstock. Podczas tegorocznego Finału będzie można wylicytować specjalną edycję zaawansowanej lustrzanki Pentax K-50. Przekazany przez Ricoh (właściciela marki Pentax) czerwony aparat z charakterystycznym serduszkiem będzie do zdobycia na jednej z aukcji Allegro - http://aukcje.wosp.org.pl/. Jest to jedyny taki egzemplarz wyprodukowany wyłącznie na tę okazję.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Udział w Finale WOŚP stał się już tradycją dla wszystkich pracowników Ricoh Polska. Jesteśmy dumni z tego, że możemy uczestniczyć w tym wydarzeniu i okazać swoje wsparcie dla słusznej sprawy. Cieszymy się, że nasze rozwiązania technologiczne są również pomocne podczas codziennej pracy Fundacji” – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska. „W zeszłym roku zostaliśmy oficjalnym dystrybutorem aparatów fotograficznych marki Pentax i Ricoh. Z tej okazji podczas 24. Finału będzie można wylicytować jedyny w swoim rodzaju aparat Pentax K-50 z wygrawerowanym serduszkiem WOŚP” – dodał.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?