RR Security z nowym logo i elementami identyfikacji wizualnej

Warszawa, 17 kwietnia 2018. Oparte na symbolu nieskończoności, wkomponowane w tarczę, na wyrazistym tle kolorystycznym – tak wygląda odświeżone logo RR Security, które widnieje już na niemal wszystkich obiektach, pojazdach, dokumentach, a także uniformach pracowników tej Grupy. Zarząd RR Security zdecydował o zmianie identyfikacji wizualnej firmy, mając przede wszystkim na uwadze coraz większą rozpoznawalność tej marki. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowe logo RR Security, a więc podstawowy element identyfikacji wizualnej firmy, nawiązuje do starego poprzez znak nieskończoności, teraz dodatkowo wkomponowany w tarczę – kojarzoną z bezpieczeństwem i ochroną. Wszystko w wyrazistej tonacji kolorystycznej. 

-  Sugeruje ona, że jesteśmy stale do dyspozycji naszych klientów, gotowi do natychmiastowej reakcji, jeśli zajdzie taka potrzeba. W trosce o ich satysfakcję, która stanowi dla nas najwyższą wartość, bezustannie wprowadzamy do naszej pracy innowacyjne elementy, łącząc tradycję z nowoczesnością. Symbolem tego jest właśnie logo w odświeżonej wersji – mówi Rafał Luboiński – prezes i założyciel RR Security. 

Nowy znak firmowy zawiera inne niż wcześniej tonacje kolorystyczne. Wszystko to znajdzie odzwierciedlenie np. na zawieszanych na chronionych obiektach tabliczkach, samochodach firmowych, elementach umundurowania, a także dokumentach firmowych. Zmiany związane z odświeżoną identyfikacją firma wprowadza stopniowo. 

- Nasza firma staje się coraz bardziej rozpoznawalna. Zjednaliśmy klientów przede wszystkim wysoką jakością oferowanych przez nas usług, a także możliwością dostosowania się do indywidualnych wymagań zleceniodawców. Powoduje to konieczność udoskonalenia niezbędnych elementów związanych z funkcjonowaniem firmy i jej postrzeganiem wśród obecnych i potencjalnych klientów – dodaje Rafał Luboiński. 

RR Security to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm sektora ochrony osób i mienia w Polsce. W 2017 roku odnotowała przychody na poziomie 75 milionów złotych (wzrost o 15 procent w stosunku do poprzedniego roku). Dziś firma zatrudnia około 4 tysięcy osób, chroniąc 2300 obiektów - w tym min. użyteczności publicznej, przemysłowych, centrów handlowych czy dla klientów indywidualnych. Dynamicznie rozwija  nowe obszary działalności komplementarne wobec ochrony – m.in. monitoring wizyjny, kontrolę biletów w transporcie miejskim. RR Security działa już właściwie na terenie całego kraju, stale zwiększając zatrudnienie. 

- W związku z dynamicznym rozwojem działu technicznego poszukujemy pracowników zabezpieczenia technicznego, posiadających doświadczenie w montażu, i projektowaniu systemów: alarmowych, CCTV czy kontroli dostępu. Stale rekrutujemy również pracowników, którzy posiadają wpis Kwalifikowanego Pracownika Ochrony – niezbędnych do obsługi obiektów użyteczności publicznej, handlowych czy imprez masowych. Potrzebujemy ich głównie w związku ze wzrostem znaczenia  w naszej firmie nowych działów biznesowych, jak i pozyskiwaniem nowych klientów – np. z sektora publicznego.– mówi Radosław Busiło z zarządu RR Security. I ma nadzieję, że wprowadzenie odświeżonej identyfikacji wizualnej przyniesie pozytywne skutki dla dalszego rozwoju firmy. 

- Takie elementy jak nowe logo czy kolorystyka oznaczają, że marka się rozwija, a nasi pracownicy to zauważają. Wierzymy, że wpłynie to na zwiększenie stopnia utożsamiania się ich z firmą i jej wysoką jakością – zarówno usługami, jak i dbałością o każdą zatrudnioną u nas osobę. Zależy nam bowiem na tym, aby pracownicy mieli poczucie, że są częścią organizacji o wysokiej renomie – podsumowuje.

RR Security systematycznie wprowadza dodatkowe udogodnienia dla zatrudnionych u siebie osób. Od zeszłego roku zapewnia m.in. pakiet zdrowotny obejmujący także członków najbliższej rodziny pracowników. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?