Rusza kampania ubezpieczeń mieszkaniowych PZU DOM

Ile kosztuje spokój? Z ubezpieczeniem PZU Dom zaledwie od 50 groszy dziennie. 1 października rusza ogólnopolska kampania PZU dotycząca polis mieszkaniowych. W spocie reklamowym Marcin Dorociński przekonuje, że zdarzenia losowe mogą przydarzyć się każdemu, a ceny ubezpieczenia są znacznie niższe niż się powszechnie wydaje.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zniszczenie mieszkania lub domu przez pożar, kradzież, powódź czy huragan może zdarzyć się każdemu, ale nie Tobie? Nieprawda. W najnowszej kampanii PZU przekonuje, że liczenie na łut szczęścia nie wystarczy, a spokojny sen zapewni ubezpieczenie PZU Dom.

- Podstawowym założeniem kampanii jest walka z powszechną percepcją drogich ubezpieczeń mieszkaniowych. Zwracamy uwagę, że za naprawdę niewielkie pieniądze możemy uchronić się przed skutkami zdarzeń, które mogą przytrafić się każdemu i tym samym zapewnić  spokój sobie i rodzinie – mówi Joanna Wróbel z Biura Marketingu w PZU.

Pakiet ubezpieczeń PZU Dom pozwala na kompleksową ochronę mienia i rodziny (w zakresie ubezpieczenia OC w życiu prywatnym i NNW) oraz zapewnia pomoc w domu w sytuacjach awaryjnych. Produkt oferuje wiele wariantów, dzięki czemu jest dopasowany do indywidualnych potrzeb. Koszt ubezpieczenia wynosi już od 50 groszy dziennie.

W ramach kampanii prowadzone będą działania w telewizji i Internecie – kampania bannerowa oraz dedykowana strona www. Kreację internetową przygotowała agencja K2, a telewizyjną agencja DDB. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Starlink.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana