SalesTube z tytułem Google Analytics Certified Partner

SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, uzyskała tytuł Google Analytics Certified Partner. Ten prestiżowy certyfikat jest przyznawany firmom reprezentującym najwyższe umiejętności analityczne oraz tym, które w profesjonalny sposób pomagają swoim klientom w budowaniu biznesu – w Polsce tylko nieliczne agencje mogą się pochwalić tym wyróżnieniem. Tytuł to kolejne potwierdzenie kompetencji SalesTube w zakresie kompleksowego doradztwa dla e-commerce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Korzyści dla partnerów i klientów

Tytuł Google Analytics Certified Partner umożliwia wyróżnionym firmom dostęp do nowych produktów Google pojawiających się na rynku, jeszcze przed ich oficjalną premierą. Daje też możliwość współpracy i wymiany know-how oraz doświadczeń w gronie elitarnych partnerów Google. Pozwoli to na jeszcze skuteczniejsze dopasowanie oferty Agencji do wymagań klientów i partnerów biznesowych oraz proponowanie skutecznych rozwiązań w dziedzinie performance marketingu wspierających rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego.

Bardzo się cieszymy z przyznanego certyfikatu. Jest to nie tylko kolejne potwierdzenie naszych kompetencji, ale także okazja do dalszego rozwoju całej spółki i wymiany doświadczeń w gronie Partnerów Google Analytics – mówi Asia Czekaj, Managing Director SalesTube nie spoczywamy na laurach, a dzięki dostępowi do najnowszych rozwiązań Google będziemy mogli proponować nowatorskie rozwiązania dla naszych Klientów.

Jak zostać partnerem?

Aby otrzymać certyfikat należy m.in. potwierdzić zdobytą wiedzę na temat wdrożeń i biznesowego wykorzystania Google Analytics na konkretnych case’ach. Dodatkowo, konieczne jest wykazanie się umiejętnościami w zakresie analizowania czy wyciągania wniosków biznesowych i przygotowywania rekomendacji. SalesTube spełniło wszystkie te wymagania.

Kompetencje analityczne GroupOne

Dział Intelligence Division, który jest odpowiedzialny za rozwój kompetencji analitycznych w GroupOne, liczy obecnie 13 osób. Aż 9 z nich zajmuje się analityką internetową, a ich umiejętności są potwierdzone indywidualnymi certyfikatami Google Analytics (certyfikat GAIQ). Uzyskanie tytułu Partnera Google Analytics było naturalnym krokiem SalesTube potwierdzających najwyższe standardy pracy Agencji.

Zespół wspomaga Klientów Grupy m.in. w opracowywaniu strategii pomiaru efektywności e-biznesów, audytach wdrożeń i implementacji narzędzi analitycznych na stronach, analizach użytkowników i skuteczności komunikacji internetowej (segmentacja, scoring, dedykowany model atrybucji), optymalizacji stron internetowych (CRO, personalizacja serwisu) czy optymalizacji działań marketingowych online i offline (modelowanie ekonometryczne, badania konsumenckie).

SalesTube, eksperci od e-commerce

SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. Agencja w marcu zdobyła nominację do tytułu Best Large PPC Agency w jednym z najważniejszych branżowych konkursów w Europie – European Search Awards. W portfolio klientów agencji znajdują się między innymi: Castorama, L’Oreal, LOT, Netia, czy Tchibo. Jedną z ostatnich realizacji SalesTube jest sklep online największego klubu w Polsce – Legii Warszawa. Najnowocześniejsza platforma sprzedażowa powstała przy wykorzystaniu CS-Cart, którego SalesTube jest autoryzowanym dystrybutorem. Sklep został wzbogacony o wiele modułów, m.in. zintegrowane płatności, możliwość wyboru różnych form dostarczenia przesyłki oraz opcję płatności bonami.

 2016 i 2017 rok to dla całego mediowego biznesu Group One okres przełomowy. Value Media pozyskał 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore. Value Media został także uznany za Dom Mediowy 2017 Roku przez Media&Marketing Polska, a Press wyróżnił go tytułem Wzrost Roku. Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Castorama, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?