Spoty Samsung Galaxy A na NAB Show w Las Vegas

Kampania Moc piękna. Piękna moc, wprowadzająca na rynek smartfony Samsung GALAXY A, została wyróżniona przez firmę Arri - największego producenta sprzętu filmowego na świecie. Polska produkcja została zaprezentowana przez firmę na targach NAB Show w Las Vegas.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Arri to firma z prawie 100-letnim doświadczeniem w produkcji najwyższej jakości sprzętu filmowego. Jej przedstawiciele docenili prawdziwą moc i piękno spotu zrealizowanego przez Samsung Polska do kampanii smartfonów Samsung Galaxy A.

Reklama została doceniona przez niemiecki koncern i znalazła się w showreelu firmy, wśród najgłośniejszych produkcji 2015 roku. Spoty promocyjne filmów Kingsman, The Avengers, Szybscy i Wściekli 7 czy reklamy Yves Saint Laurent to naprawdę doborowe towarzystwo, w którym znalazła się polska produkcja.

Warto podkreślić fakt, że nowy showreel firmy Arri miał swoją oficjalną premierę podczas tegorocznej edycji NAB Show, czyli największych na świecie targów poświęconych produkcji i emisji treści video. Targi NAB Show odbywają się co roku w Los Angeles i przyciągają najważniejszych przedstawicieli branży filmowej i telewizyjnej.

Spot firmy Samsung wyreżyserował Francuz, Camille’a Marrotte. Został nakręcony kamerą Alexa z obiektywami Hawk V-lite Anamorphics. Zdjęcia realizował Jane-Marie Delorme. Za koncept kreatywny i realizację odpowiadała agencja Leo Burnett Warszawa. Produkcją zajmował się dom produkcyjny CutCut.

Reklamy Samsung Galaxy A:

Samsung Galaxy A – making of: https://www.youtube.com/watch?v=CPzlkdEFLAw

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta