Sukces strategii Prostych Zasad Getin Banku

Rok temu Getin Bank na nowo zdefiniował swoją politykę produktową i oparł ją na prostych zasadach. Celem nowej strategii było zwiększenie transparentności, uproszczenie oferty i sposobu komunikacji oraz dalsza budowa partnerskich relacji z Klientami. Flagowym produktem, stanowiącym kwintesencję nowej strategii, jest Konto Proste Zasady, które spotkało się już z uznaniem ponad 172 tys. Klientów. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konto osobiste Proste Zasady jest podstawą naszej oferty i kluczem do budowy stałej relacji z Klientami. W ciągu roku z oferty skorzystało już ponad 170 tys. osób, co jest wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii budowy banku pierwszego wyboru - zapewnia Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Banku. Aktualnie widzimy znaczący wzrost zaufania do naszej instytucji. Na koniec czerwca br. udział środków na rachunkach bieżących i kontach oszczędnościowych w depozytach ogółem przekroczył 30%. Jest to najlepszy wynik w historii naszego banku. Ponadto, tylko w trzecim kwartale pozyskaliśmy niemal 36 tys. aktywnych Kont Proste Zasady – dodaje.

Flagowe konto Getin Banku powstało w odpowiedzi na potrzeby Klientów, którzy oczekiwali prostych i przyjaznych rozwiązań. Właśnie takie są Proste Zasady - wystarczy, że Klient dokona jednej płatności kartą debetową lub BLIKIEM w miesiącu, by prowadzenie konta było bezpłatne. Bank nie pobierze również opłat za kartę debetową, przelewy Elixir przez Bankowość Internetową i Mobilną oraz wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce. 

Kontem Proste Zasady można zarządzać w wygodny sposób za pomocą Bankowości Internetowej oraz przez aplikację mobilną Getin Mobile. Już niemal 60% jego użytkowników regularnie loguje się do Bankowości Internetowej, a 26% do Bankowości Mobilnej. Posiadacze konta mają możliwość dokonywania płatności mobilnych poprzez BLIK-a, Google Pay, a od czerwca także Apple Pay. W bankowości mobilnej Bank oferuje także usługę autoryzacji mobilnej, dzięki której przelewy można potwierdzać szybko i bezpiecznie bez konieczności przepisywania kodów SMS. Rozwiązania wdrożone przez Bank są doceniane szczególnie przez młode osoby, które cenią sobie wszelkie usprawnienia ułatwiające codzienne bankowanie. 

W ostatnim roku odnotowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania naszą ofertą wśród młodszych Klientów – 20 procent wszystkich rachunków to konta dla osób w wieku 18 - 26 lat. Ta grupa Klientów jest bardzo 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"