„Szóste paliwo” w konkursie UE

Kampania społeczna „Szóste paliwo”, zorganizowana przez ROCKWOOL Polska, czeka na głosy w konkursie Unii Europejskiej – „World You Like Challenge”. Głosowanie na najlepszy projekt związany z ekologią potrwa do 18 sierpnia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs zorganizowany przez Unię Europejską ma na celu promocję rozwiązań i akcji ekologicznych na terenie krajów wspólnoty. Jednym z takich działań jest prowadzona przez ROCKWOOL kampania „Szóste paliwo”. Inicjatywa ta uświadamia, że najtańszą energią jest energia zaoszczędzona. Właściwie wykonana izolacja budynków to mniejszy wydatek energii i pieniędzy na ogrzewanie, a co za tym idzie – mniejsza emisja CO2. Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie http://6paliwo.pl.

Na kampanię społeczną „Szóste paliwo” w ramach konkursu „World You Like Challenge” można głosować raz dziennie do 18 sierpnia 2013 na stronie http://world-you-like.europa.eu/en/success-stories/project-overview/communication-campaign-the-sixth-fuel/.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber