Totem dla marki Edifier

Agencja reklamowa Totem podjęła współpracę z nowym klientem – marką Edifier®, oferującą nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania audio do zastosowań multimedialnych w domu i do komputera.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Edifier International specjalizuje się w projektowaniu i produkcji elektroniki konsumenckiej klasy high-end na potrzeby rynku luksusowego oraz multimediów. Stawia na perfekcję we wszystkich dziedzinach audio, w których działa, czyli w produkcji sprzętu audio dla pecetów, multimediów, stacji dokujących, luksusowego sprzętu audio dla branży IT i domu.

Do zadań agencji należy wsparcie kreacyjne, a także podejmowanie działań mających na celu kształtowanie świadomości marki Edifier®. Agencja Totem odpowiada za opracowanie spójnych graficznie materiałów informacyjnych, a także za całokształt działań PR.

Kampania PR potrwa do końca jesieni i swoim zasięgiem obejmie przede wszystkim promocję w Internecie (w tym na portalach poświęconych tematyce nowych technologii, audio, RTV i AGD, komputerów i multimediów, a także nowoczesnemu designowi we wnętrzach). Dodatkowym wsparciem kampanii są działania o charakterze BTL.

Agencja Totem będzie także odpowiedzialna za wdrożenie polskiej wersji językowej strony marki Edifier®.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"