Tour de Pologne dojechał do mety razem z Carrefour

18 lipca 2016 roku zakończył się szósty i ostatni etap 73. Tour de Pologne. Zwycięzcą wyścigu został Tim Wellens. Carrefour Polska był Oficjalnym Partnerem tego wydarzenia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przez siedem dni kibice z Polski i Europy mogli dopingować najlepszych kolarzy, mierzących się z trasą Tour de Pologne o długości prawie 1 200 kilometrów. Przez ten czas sportowcy dostarczyli emocji na najwyższym poziomie. Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2015 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami są zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

W czasie trwania wyścigu Carrefour Polska był Oficjalnym Partnerem klasyfikacji „Zwycięzca etapu Tour de Pologne UCI World”. Firma uhonorowała zwycięzców każdego z sześciu etapów wyścigu. Na etapach w Warszawie, Katowicach, Nowym Sączu oraz Krakowie obecne było także miasteczko namiotowe Carrefour, w którym kibice mogli m.in. spędzić czas wolny i poznać zasady zdrowego trybu życia, w tym żywienia i aktywności fizycznej.

W wyścigu tryumfowali:

  1. Etap (Radzymin – Warszawa): Davide Martinelli
  2. Etap (Tarnowskie Góry – Katowice): Fernando Gaviria Rendon
  3. Etap (Zawiercie – Nowy Sącz): Nicollo Bonifazio
  4. Etap (Nowy Sącz – Rzeszów / Podkarpackie): Fernando Gaviria Rendon
  5. Etap (Wieliczka – Zakopane): Tim Wellens
  6. Etap (Kraków): Alex Dowsett

W związku ze zmaganiami kolarskimi, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę promocyjną „Tour de Carrefour”. Obejmuje ona zarówno zdrowe produkty spożywcze, jak i asortyment rowerowy. Promocja obowiązuje w sklepach Carrefour i potrwa do 25 lipca.

Carrefour koncentruje się w Polsce na zapewnieniu klientom najbardziej satysfakcjonujących zakupów w 5 strategicznych obszarach, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość. Sieć odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania, i ułatwia im dokonywanie odpowiednich wyborów żywieniowych, oferując w swoich sklepach specjalny dział „Świat Zdrowia”. Obejmuje on obecnie ponad 700 artykułów, w tym produkty bezglutenowe, dietetyczne, dla diabetyków, sojowe i ekologiczne.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski