Tydzień z E3 w Hyperze

W najbliższy weekend, od 17 do 19 czerwca, Hyper zaprasza na obszerną relację z tegorocznych targów E3 – jednej z największych imprez branży, która zrzesza gigantów świata gier wideo oraz wielbicieli wirtualnej rozrywki. W ramach promocji rozpoczynającego się w piątek telewizyjnego wydarzenia ruszył czterodniowy konkurs internetowy, w którym na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Electronic Entertainment Expo, znane również jako E3, to coroczna wystawa przemysłu gier wideo, która od lat odbywa się w hali Los Angeles Convention Center. W trakcie trzech dni targów prezentowane są długo wyczekiwane premiery gier oraz najnowsze technologie i gadżety, które w krótkim czasie podbiją rynek rozrywki. Co roku klimat imprezy podgrzewa obecność gwiazd kina oraz sportu, a także wyjątkowa forma prezentacji nowości, obfitująca m.in. w efekty pirotechniczne.

W ten weekend, od piątku 17 czerwca, do niedzieli 19 czerwca, w godz. 21:00 – 22:30, w Hyperze zostaną wyemitowane ekskluzywne relacje z E3, które pozwolą fanom wirtualnej rozrywki poczuć namiastkę uczestnictwa w wystawie. Reporterzy Hypera zajrzą za kulisy show, a także przedstawią oraz skomentują najbardziej spektakularne wydarzenia tegorocznej edycji, m.in. premierę nowej konsoli stacjonarnej Nintendo Wii U, możliwości przenośnej konsoli Sony Vita, kontynuację słynnej gry z Larą Croft w roli głównej oraz nową odsłonę Battlefield.

Dla miłośników gier i nowinek technologicznych Hyper przygotował internetowy konkurs z wiedzy o targach. Trwająca cztery dni zabawa rozpoczęła się w poniedziałek, 13 czerwca. Na stronie konkurs-e3.hyper.pl użytkownicy trzy razy dziennie, do 16 czerwca, mają szansę wygrać atrakcyjne gadżety. W kolejnych trzech dniach, od 17 do 19 czerwca, fani cyberrozrywki będą mogli oglądać relacje telewizyjne oraz walczyć w konkursie SMS-owym o wyjazd dla dwóch osób na Gamescom - największe europejskie targi gier wideo.

Działania promujące weekend z targami E3 w Hyperze obejmują kampanię odsłonową na portalach gier oraz aktywności na Fan Page’ach Hypera i ZigZapa na Facebooku.

Za realizację działań promocyjnych w Internecie odpowiadają agencja konsultingowa Intelligent Decisions Training Company oraz agencja marketingu i PR SpinHouse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem