„W ING bankuję, tak jak prowadzę firmę. Po swojemu”- kampania Konta Direct dla Firmy

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię Konta Direct dla Firmy. W emitowanych w telewizji i internecie spotach,  prezentowane są zalety bankowości mobilnej dla firm przez pryzmat użyteczności dla ludzi, a nie samej technologii.  W ten sposób bank nawiązuje do wprowadzonego w ubiegłym roku hasła „Liczą się ludzie”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zapytaliśmy Polaków - również osoby, które prowadzą własną firmę – jaki mają pomysł na życie i jak realizują swoje cele. Spontanicznie powiedzieli nam, że robią to w różny, swój własny sposób. Tak też jest z bankowaniem, aplikacja mobilna daje takie możliwości. Stąd filmowa puenta Marka Kondrata: "Każdy pomysł na życie jest dobry, a najlepszy jest Twój. Aplikacja mobilna wspiera tych, którzy chcą prowadzić biznes po swojemu" – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski w swoich kampaniach motywuje Polaków do działania i wykorzystywania swojego potencjału do realizowania planów zarówno prywatnych jak i zawodowych. Bank wspiera ich poprzez nowoczesne, konkurencyjne cenowo produkty, zapewniając jednocześnie wysoką jakość obsługi.

Promowane Konto Direct dla Firmy - wprowadzone do oferty w sierpniu 2014 roku - wyróżnia się tym, że premiuje aktywnych klientów. Aktywność rozumiana jest w prosty sposób: przelew do ZUS lub US lub zasilenie rachunku kwotą co najmniej 2 tys. złotych w miesiącu kalendarzowym. Przy takich warunkach klienci nie płacą za prowadzenie konta i internetowe przelewy krajowe w PLN.  Niezależnie od aktywności wszystkie wpłaty we wpłatomatach ING i wypłaty ze wszystkich bankomatów na terenie Polski są bezpłatne.

Potwierdzeniem, że jest to jedno z najatrakcyjniejszych kont dla przedsiębiorców na rynku jest wzrost zainteresowania ze strony klientów. Od sierpnia 2014 roku, prawie 20% więcej (średniomiesięcznie) jednoosobowych działalności gospodarczych decyduje się na otwarcie konta w ING.

Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.ingbank.pl/.

Tytuł kampanii: Bankuję tak jak prowadzę firmę. Po swojemu.

Czas trwania kampanii: od 12 kwietnia 2015 r.

Narzędzia:

  • TV: 30‘spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
  • Internet: VOD, display, social media;
  • Materiały w placówkach banku.

Kreacja: Brain.

Media: Lowe Media.

Kreacje internetowe: GONG.

BTL: Brain.

Nowe spoty można zobaczyć na profilu ING Banku Śląskiego w serwisie YouTube.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?