Wsparcie sprzedaży nigdy nie było tak proste

Pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania Edenred kierowana do firm, które chcą wspierać swoją sprzedaż przy wykorzystaniu skutecznych narzędzi motywacyjnych i lojalnościowych. Głównym celem działań jest uświadomienie firmom, że bezpośrednie działania wspierające sprzedaż są bardziej efektywne pod względem czasu i ponoszonych nakładów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Budowanie lojalności na rynku konkurencyjnym to ogromne wyzwanie. Praktyka pokazuje, że skuteczniejsze od tradycyjnych mediów są rozwiązania z zakresu BTL, czyli te, które pozwalają na bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej. Należą do nich programy wsparcia sprzedaży. Pozwalają realizować założone cele sprzedażowe i marketingowe przy znacznie mniejszym budżecie. „Celem kampanii jest pokazanie, że programy wsparcia sprzedaży, które oferuje Edenred, są nie tylko efektywne, ale przede wszystkim proste i angażujące grupę docelową. W zależności od tego jakie są cele firmy, ustalamy strategię w zakresie budowy lojalności i utrzymania klienta. We współpracy kierujemy się maksymą „Think different & Make different" oraz niesztampowym myśleniem. Wiemy jak zorganizować program lojalnościowy i wsparcia sprzedaży, aby podbił serca tych, do których jest kierowany. Sercem programów są nagrody, muszą być zaskakujące i spełniać marzenia. Najbardziej sprawdzają się nagrody w postaci przedpłaconych kart premiowych, ponieważ dają natychmiastową i gwarantowaną gratyfikację” – komentuje Mariusz Cichy, Dyrektor Sprzedaży w kategorii programy lojalnościowe w Edenred. „W Edenred stawiamy na nowoczesność i nową jakość w obsłudze, wytyczamy trendy i standardy zapewniając najwyższy poziom obsługi w marketingu lojalnościowym” – dodaje.

W działania promocyjne kampanii zaangażowane są agencje: San Markos i CubeGroup.

Więcej o marketingu lojalnościowym Edenred: lojalnosc.edenred.pl

Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych oraz największym wydawcą kart przedpłaconych w Polsce. Współpraca z Edenred to m.in. stałe wsparcie i otrzymywanie na bieżąco informacji zwrotnej dotyczącej mierników efektywności. Wyróżnia nas wiedza branżowa i operacyjna, dlatego wraz z marką Global Rewards® dostarczamy bezkonkurencyjne rozwiązania oraz niezawodny serwis w obszarach wsparcia sprzedaży, motywacji i budowania lojalności na rynkach B2B i B2C. Edenred służy nie tylko 50-letnim doświadczeniem, ale także wiedzą i know-how oraz zespołem specjalistów. Ważna jest dla nas rzetelność i szybkość świadczonych usług, a także sprostanie niestandardowym oczekiwaniom klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów