Współpraca o solidnym podłożu: Toolbox Creative Communications dla KOPP

Od początku kwietnia kompleksową obsługą PR firmy KOPP zajmuje się agencja Toolbox Creative Communications. Marka KOPP to lider w sprzedaży podłóg drewnianych przeznaczonych do stosowania w obiektach mieszkalnych oraz budynkach użyteczności publicznej. W ofercie marki znajduje się szeroka gama wysokiej klasy desek podłogowych, parkietów, desek tarasowych oraz elewacyjnych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma KOPP reprezentuje segment rynku premium. Oprócz wysokogatunkowych materiałów, zapewnia klientom kompleksową obsługę podczas zakupu podłóg: od profesjonalnych konsultacji, aż po montaż i transport na terenie całego kraju. Produkty są dostępne w firmowych salonach sprzedaży oraz w sklepach specjalizujących się w sprzedaży podłóg. Centrum logistyczne i biurowe firmy wraz z magazynem o powierzchni 2 tys. m. kw. zlokalizowane jest w Krakowie.

Obsługą nowego Klienta będzie zajmował się 3-osobowy zespół projektowy pod kierownictwem Katarzyny Kolasińskiej. Agencja obsługuje firmę w zakresie działań media relations, odpowiada także za wszystkie działania wizerunkowe na poziomie produktowym i korporacyjnym.

Firma KOPP posiada już doświadczenia we współpracy z agencjami public relations. Kontrakt został zawarty na drodze negocjacji. Po stronie Klienta projekt koordynuje Katarzyna Wątor, zajmująca stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Strony nie ujawniają czasu trwania umowy.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day