Wzrost sprzedaży bram KRISPOL w Czechach i Słowacji

Producent podziękował czeskim i słowackim Partnerom Koniec roku to dobry moment na podsumowania i wyznaczanie nowych celów. Firma KRISPOL celebrowała sukcesy w obszarze eksportowym ze swoimi kluczowymi Partnerami Handlowymi z Europy Środkowej. W dniach 14-16 listopada, w Hotelu Diament**** w Ustroniu, odbyła się konferencja KRISPOL dla kluczowych Partnerów Handlowych działających na terenie Czech i Słowacji. Rynki te dynamicznie się rozwijają i stanowią ważny element w długookresowej strategii i planach rozwoju KRISPOL na lata 2020-2022. Przewodnim tematem konferencji były nowe ścieżki eskalacji biznesu. Producent zaproponował nowe ścieżki rozwoju współpracy w oparciu o doświadczenia z innych rynków.  Wspólnie dyskutowano o zmianach preferencji zakupowych lokalnych klientów oraz konieczności rozbudowywania oferty o komplet stolarki dla domu. Rynek Czech i Słowacji to  także duże grono Partnerów wyspecjalizowanych w bramach i kratach przemysłowych. Dla nich KRISPOL opracowuje nowe rozwiązania przemysłowe, które będą wdrożone w I kwartale 2020 roku. Spotkanie było również okazją do spisania pomysłów na usprawnienia systemu sprzedażowego Cantor oraz komunikacji marketingowej. W panelu dyskusyjnym zaproszeni goście żywo konwersowali o specyfice działań w Czechach i Słowacji. Najważniejszym punktem spotkania było wręczenie nagród i wyróżnień dla Partnerów Handlowych osiągających wysokie wyniki sprzedażowe. Na rynku czeskim wyróżniła się spółka AZET Group, na rynku słowackim liderem została firma HSG. Właściciele firm otrzymali wartościowe voucher turystyczne z rąk Grzegorza Ratajczaka - Dyrektora Wykonawczego KRISPOL.     W części networkingowej wszyscy budowali maszynę Goldberga, dając upust kreatywności i wyobraźni. Doskonałe nastroje pozwoliły zburzyć barierę językową, dzięki czemu zadanie zostało wykonane w 100%.  – Konsekwentnie realizujemy założoną strategię rozwoju w segmencie eksportowym. Naszym partnerom oferujemy przetestowany koncept na biznes, który w Polsce osiągnął sukces i dynamicznie się rozwija. Kompleksowa oferta dla domu i biznesu w jednym miejscu to dla klienta docelowego wygoda i gwarancja spokoju. Mamy nadzieję, że docenią ją również klienci za granicami Polski. Takie spotkania jak te utwierdzają nas w przekonaniu jak dużą rolę pełni wymiana doświadczeń i wspólna, biznesowa integracja – komentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. KRISPOL press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jak media relacjonowały katastrofę Heweliusza? "Zagranicznym dziennikarzom zazdrościłem telefonów komórkowych"

Jak media relacjonowały katastrofę Heweliusza? "Zagranicznym dziennikarzom zazdrościłem telefonów komórkowych"

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"