Zegarki TomTom GPS kompatybilne z platformą Nike+

TomTom poinformował, że zegarki sportowe TomTom Runner i Multi-Sport będą kompatybilne z systemem Nike+. Pozwoli to użytkownikom śledzić swoje postępy, konkurować ze znajomymi i dzielić się sukcesami za pośrednictwem społeczności Nike+.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Jest to kolejny krok we współpracy z firmą Nike, która rozpoczęła się w 2011 r. wraz z wprowadzeniem zegarka Nike+ z oprogramowaniem od firmy TomTom” – mówi Corinne Vigreux, Dyrektor Zarządzający i Założyciel TomTom Consumer. „Jesteśmy podekscytowani dodaniem do listy platform, z których mogą korzystać użytkownicy zegarków TomTom,  lidera w branży jakim jest Nike+”.

„Nieważne, czy mamy do czynienia z zawodowym sportowcem, czy z amatorem – Nike+ ma na celu dostarczenie inspiracji oraz informacji, które zmotywują do działania wszystkich biegaczy. Razem z najlepszymi partnerami w branży możemy teraz dotrzeć do większej liczby trenujących osób i udzielać im rad, których potrzebują” – tłumaczy Adam Roth,  Wiceprezes Nike Global Running Brand Marketing. „Ta współpraca została nawiązana z myślą o biegaczach, aby ułatwić im dostęp do korzyści, które mogą czerpać z bycia członkiem Nike+”.

Zegarki TomTom GPS można automatycznie synchronizować z wieloma platformami, m.in.: Nike+, TomTom MySports, RunKeeper, MapMyFitness, Jawbone, Endomondo i Strava.  Można również ręcznie zarejestrować się na wielu innych platformach dla biegaczy.

Zegarki TomTom GPS umożliwiają śledzenie danych dotyczących biegu na bieżąco podczas treningu. Trenujące osoby mogą kontrolować za pomocą zegarków czas, pokonany dystans, tempo biegu, tętno oraz spalone kalorie.

Więcej informacji na stronie www.tomtom.com/sports

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej