Dr Alessandra jest ekspertem ds. sprzedaży, który pomaga firmom na całym świecie w budowaniu trwałych relacji z klientami. W swojej wieloletniej karierze poprowadził ponad 2 tysiące prezentacji dla korporacji i stowarzyszeń, w tym m.in. dla firm z listy Fortune 500 takich jak Apple, United Airlines, General Motors, Bank of America, Ford Motor Company, Toshiba, Hewlett-Packard, IBM Corporation, Oracle. Jest autorem 27 książek poświęconych sprzedaży i marketingowi, wykładowcą akademickim, przedsiębiorcą i konsultantem.
W czasie pierwszej sesji Seminarium, Tony Alessandra opowie jak zmienić potencjalnych klientów w klientów, a następnie w jaki sposób zbudować z nimi trwałe relacje, aby w przyszłości również korzystali z naszych usług lub produktów. Pokaże sprawdzone sposoby rozwijania w pracownikach umiejętności pozyskiwania klientów, sprzedaży, a także obsługi i budowania relacji. Opowie, jak identyfikować i monitorować oczekiwania klientów i właściwie nimi zarządzać. Druga sesja będzie poświęcona platynowej regule, według której powinniśmy traktować klientów tak jak chcieliby być traktowani. Dr Alessandra podzieli się z uczestnikami receptą na szybkie nawiązywanie relacji ze współpracownikami i klientami, a także omówi cztery podstawowe typy klientów. W trakcie ostatniej sesji uczestnicy dowiedzą się, jak uzyskać przewagę konkurencyjną w sprzedaży. Poznają skuteczne metody rozpoznania, analizy i klasyfikacji kluczowych potrzeb klientów. Dr Tony Alessandra przedstawi również sposób identyfikacji własnej przewagi konkurencyjnej.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.autorytety.com.pl.
Do 30 kwietnia obowiązuje cena promocyjna za udział w wydarzeniu. Zachęcamy do rejestracji.
Organizatorzy: BIGRAM i Golden Mark
Patroni biznesowi: Superbrands, BPCC
Patroni medialni: AMS, Pracuj.pl, eRecruiter.pl, GetResponsee, Essence, Manager, ThinkTank, menedżer sprzedaży