Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 1 Kwietnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Robert Bednarski na czele Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej

Były prezes Grupy Onet Robert Bednarski obejmie w najbliższym czasie funkcję dyrektorską w polskim biurze Facebooka odpowiadającym za działalność portalu w całej Europie Środkowo-Wschodniej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
KER: Orange nie może reklamować Neostrady jako niezawodnej, bo nie potrafi tego udowodnić

Orange musi zmodyfikować w reklamie Neostrady hasło „niezawodna”, bo wprowadza nim w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Polskie Radio Dzieciom bez reklam. Rozgłośnia ma być narzędziem do pracy z dziećmi (ramówka)

1 kwietnia br. Polskie Radio uruchomiło nowy kanał skierowany do dzieci - Polskie Radio Dzieciom, które nadawane jest w technologii cyfrowej w systemie DAB+. Rozgłośnia nie będzie emitować reklam. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Edipresse Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy

Lemon&Orange poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Projektów Interaktywnych (Junior)

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów Programowych

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Customer Service Executive

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Programu

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Grafik kreatywny

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk Danych

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEO Service Lead

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży TVN Online

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP1 liderem w marcu. TVN wygrał z Polsatem w grupie komercyjnej

W marcu 2015 roku liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Największą widownię zgromadziły seriale TVP. więcej

 
Michał Giersz kończy pracę w TVP Info

Kanał TVP Info rozstaje się z Michałem Gierszem, który od kilku lat w tej stacji był reporterem - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP1 liderem w telewizji naziemnej. Zyskuje TV4, traci ATM Rozrywka

W marcu 2015 roku wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem była TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła TV4, a najwięcej straciła ATM Rozrywka. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Canal+ Family 2 zmieni się w Canal+ Seriale. Powstaną Canal+ 2 oraz Canal+ Sport 2

Canal+ Seriale, Canal+ 2 oraz Canal+ Sport 2 - tak będą się nazywać nowe kanały z rodziny Canal+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. O zmianach nazw w koncesjach stacji należących do ITI Neovision zdecydowała wczoraj Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

,,Fakty" bez Kamila Durczoka ze stabilną widownią. Mają codziennie 4 mln widzów

„Fakty” TVN, który półtora miesiąca temu przestał prowadzić Kamil Durczok, gromadzą prawie taką samą widownię jak rok temu. Program informacyjny TVN ogląda codziennie średnio niemal 4 mln osób. więcej

TVN Fabuła postawi głównie na seriale, hity filmowe wieczorem. Gwiazdami Wendzikowska, Sołtysik i Janiak (pełna ramówka)
,,Piekielny hotel" traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z Polsatem i TVP1
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP1 liderem w marcu. TVN wygrał z Polsatem w grupie komercyjnej

W marcu 2015 roku liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Największą widownię zgromadziły seriale TVP. więcej

 
Michał Giersz kończy pracę w TVP Info

Kanał TVP Info rozstaje się z Michałem Gierszem, który od kilku lat w tej stacji był reporterem - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP1 liderem w telewizji naziemnej. Zyskuje TV4, traci ATM Rozrywka

W marcu 2015 roku wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem była TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła TV4, a najwięcej straciła ATM Rozrywka. więcej

 
Jacek Rakowiecki odchodzi z funkcji rzecznika prasowego Telewizji Polskiej

Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy Telewizji Polskiej, odchodzi ze spółki po dwóch latach pracy. - Powodów rozstania z TVP nie komentuję - mówi Wirtualnemedia.pl Rakowiecki. więcej

 
TVP zapłaci Nielsenowi prawie 37 mln za dane telemetryczne

36,9 mln zł to wartość czteroletniej umowy z Nielsen Audience Measurement na obsługę telemetryczną, którą zawrze wkrótce Telewizja Polska. więcej

 
Jacek Osadnik dyrektorem marketingu Kino Polska

Jacek Osadnik, były szef marketingu i rozwoju TV Puls, z początkiem kwietnia br. objął stanowisko dyrektora marketingu w Kino Polska TV. Zastąpił na nim Milenę Wiśniowolską, która odeszła z firmy. więcej

 
,,Kobieta ze stali" wypadła z ramówki TVN7. Dalsze odcinki tylko na Player.pl

Kanał TVN7 po 22 odcinkach przerwał emisję meksykańskiej telenoweli „Kobieta ze stali”. Od wczoraj w jej miejsce emitowany jest serial „Castle”. Dalsze odcinki „Kobiety” śledzić będzie można tylko w internecie. więcej

 
Kanał History szerzej dostępny w UPC Polska

Kanał History od 1 kwietnia br. poszerzył zasięg w sieci kablowej UPC Polska. Stacja dostępna dotąd tylko w pakiecie Max, pojawiła się też w tańszym pakiecie Select. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio Dzieciom bez reklam. Rozgłośnia ma być narzędziem do pracy z dziećmi (ramówka)

1 kwietnia br. Polskie Radio uruchomiło nowy kanał skierowany do dzieci - Polskie Radio Dzieciom, które nadawane jest w technologii cyfrowej w systemie DAB+. Rozgłośnia nie będzie emitować reklam. więcej

 
Krk.fm zmniejsza zespół. Odchodzi Grzegorz Nowosielski

Grzegorz Nowosielski, redaktor naczelny krakowskiego radia Krk.fm, odchodzi z rozgłośni. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, stacja z powodu oszczędności rozstała się z dwiema innymi osobami. więcej

 
Piotr Metz rekomenduje muzykę w Radiu Kraków w akcji reklamowej rozgłośni

Pod hasłem „Muzyka, której się słucha” wystartowała kampania promocyjna Radia Kraków, w której Piotr Metz firmuje swoim nazwiskiem linię muzyczną stacji. Akcja obejmuje Kraków i największe miasta Małopolski. więcej

 
Radio Kolor po sześciu latach zmienia logo

Warszawskie Radio Kolor wybrało nowe logo w konkursie, w którym udział brali graficy z całej Polski. więcej

 
Radio Złote Przeboje rozpoczęło emisję w Tarnowie

Od 1 kwietnia br. Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) słuchać można w Tarnowie i okolicach. Stacja rozpoczęła tam nadawanie na częstotliwości 92,8 FM. więcej

 
Reklama  
 
KER: Orange nie może reklamować Neostrady jako niezawodnej, bo nie potrafi tego udowodnić

Orange musi zmodyfikować w reklamie Neostrady hasło „niezawodna”, bo wprowadza nim w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Lidl przenosi budżet mediowy z Havas Media do MediaCom Warszawa

Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci sklepów Lidl Polska. Pokonał w nim Universal McCann, PHD i broniący obsługi tego klienta Havas Media. więcej

 
Entertainment Group: odszedł Grzegorz Zięba, Paweł Zbiegniewski dyrektorem zarządzającym

Grzegorz Zięba z końcem marca zrezygnował z funkcji wiceprezesa agencji event marketingowej Entertainment Group (należącej do grupy kapitałowej IMS), w której pracował przez 15 lat. Natomiast funkcję dyrektora zarządzającego objął w firmie Paweł Zbiegniewski, który wcześniej pracował m.in. w Polymusie, Polkomtelu i PGE. więcej

 
,,Wszystkie kolory beztroski" - dzieci reklamują farby Dulux EasyCare (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży farb Dulux EasyCare (produkowanych przez AkzoNobel Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wszystkie kolory beztroski”, przygotowały agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa. więcej

 
Mateusz Borek komentuje w spotach porównywarki Superpolisa.pl (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa internetowej porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl oparta na billboardach sponsorskich z głosem dziennikarza sportowego Telewizji Polsat Mateusza Borka. Akcję Superpolisa.pl przygotowała wspólnie z domem produkcyjnym Chimney. więcej

 
Kropla Beskidu z nowym logo i etykietami reklamowana jako ,,czysta strona życia" (wideo)

Woda mineralna Kropla Beskidu (produkowana przez Coca-Cola Poland Services) zyskała nowe pozycjonowanie oraz odświeżone logo i etykiety. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Czysta strona życia”, za którą odpowiadają firmy McCann Worldgroup, Next, Fortis, MediaCom Warszawa i Rc2. więcej

 
Jacek Osadnik dyrektorem marketingu Kino Polska

Jacek Osadnik, były szef marketingu i rozwoju TV Puls, z początkiem kwietnia br. objął stanowisko dyrektora marketingu w Kino Polska TV. Zastąpił na nim Milenę Wiśniowolską, która odeszła z firmy. więcej

 
,,Miliony piw są w Tatrach" w największej promocji Tatry

Rusza coroczna loteria promocyjna piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec), zapowiadana jako największa w jego historii. Akcję, pod hasłem „Miliony piw są w Tatrach”, obsługuje agencja G3, a towarzyszącą jej kampanią reklamową zajmują się agencje MH Art, Just, Global i Roots PR. więcej

 
Cytrynowe orzeźwienie reklamuje Warkę Radler (wideo)

Startuje nowa kampania reklamowa piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec), w której prezentowana jest jego cytrynowa wersja smakowa. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Film Produkcja, MediaVest, HyperCrew, Men at Work i Roots PR. więcej

 
Kamila Chrzanowska i Artur Żak analitykami w Starcom MediaVest Group

Kamila Chrzanowska i Artur Żak dołączyli do departamentu DNA, który w ramach Starcom MediaVest Group (SMG) wspiera klientów w realizacji celów biznesowych dzięki zbieraniu i wykorzystywaniu danych za pomocą zaawansowanej technologii i analityki. więcej

 
Guma Manti Fresh reklamowana jako ,,nowe połączenie na pieczenie" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonej właśnie do sprzedaży gumy do żucia na zgagę i niestrawność Manti Fresh (produkowanej przez USP Zdrowie). Akcja - przygotowana przez firmy Hand Made, Selfish, Badi Badi i Starcom - przebiega pod hasłem „Nowe połączenie na pieczenie”. więcej

 
Grolsch w jubileuszowych reklamach dodaje memy i grepsy do klasycznych obrazów

Ruszyła kampania reklamowa z okazji 400-lecia istnienia piwa Grolsch. Akcja, kontynuująca inicjatywę „Za Grolsch kultury”, jest oparta na połączeniu klasycznych obrazów z hasłami opisującymi życie współczesnych młodych osób. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają GPD Agency, Lubię to, MEC i Tailor Made PR. więcej

 
HTC z jednym życiem reklamuje smartfon One M9 (wideo)

HTC zaczął globalną kampanię promującą smartfon HTC One M9. Są to pierwsze działania agencji Sapient Niro, która zajmuje się obsługą reklamową koncernu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) od końca ub.r. więcej

 
,,Tu się grilluje" w wiosennej kampanii Subway (wideo)

Sieć fast foodów Subway zaczęła wiosenną kampanię reklamową pod hasłem „Subway. Tu się grilluje”, w której promuje nową pozycję w swoim menu - sandwicza Kurczak BBQ. Akcję przygotowały firmy marketingowe Q&A Communications i Maxus Polska. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Grolsch: doczekałam drugiej linii Grolsch: jeszcze 2 maile i piąteczek Grolsch: nazwał mnie szafiarką Grolsch: Witam na moim instagramie Grolsch: zjeść czy wrzucić na fejsa?
 
Prasa  
 
Tylko ,,Viva!" ze wzrostem wśród magazynów people. ,,Grazia" i ,,Gala" z dramatycznie słabą sprzedażą

W styczniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Grazia”. Zyskała tylko „Viva!”. więcej

 
Zmarł dziennikarz muzyczny Robert Leszczyński

W wieku 48 lat zmarł Robert Leszczyński, dziennikarz i krytyk muzyczny, muzyk i działacz polityczny. W mediach pracował od 20 lat. więcej

 
Cablevision Systems chce kupić ,,New York Daily News" za dolara

Amerykański operator kablowy Cablevision Systems przymierza się do zakupu gazety „New York Daily News”. Tytuł jest w tak fatalnej sytuacji, że proponowana cena jego zakupu to symboliczny dolar. więcej

 
Biuro reklamy Bonnier Business przejmuje obsługę części klientów Bankiera

Od 1 kwietnia br. dział reklamy Bonnier Business Polska, wydawcy dziennika „Puls Biznesu”, przejął odpowiedzialność za obsługę części klientów serwisów Grupy Bankier.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-04-02 Grazia - 2015-04-01 GQ - 2015-04-01 Marie Claire - 2015-04-01 Harper's Bazaar (świat) - 2015-04-01
 
Internet  
 
Robert Bednarski na czele Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej

Były prezes Grupy Onet Robert Bednarski obejmie w najbliższym czasie funkcję dyrektorską w polskim biurze Facebooka odpowiadającym za działalność portalu w całej Europie Środkowo-Wschodniej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Święta Wielkanocne obchodzą niemal wszyscy internauci, większość wyda do 500 zł (infografika)

Święta Wielkanocne planują obchodzić niemal wszyscy internauci (93%). Tylko 4% nie ma takiego zamiaru, a 3% nie posiada jeszcze planów na ten czas - wynika z badania SW Research. więcej

 
Katarzyna Chmura i Michał Lutostański awansowali w TNS Polska

Katarzyna Chmura awansowała w TNS Polska na stanowisko deputy client dervice directora, a Michał Lutostański - team leadera. Chmura pracuje w firmie od 15 lat, a Lutostański - od sześciu. więcej

 
Public Relations  
 
Paweł Tomczuk rezygnuje z kierowania Ciszewski Financial Communications
 
Jacek Rakowiecki odchodzi z funkcji rzecznika prasowego Telewizji Polskiej
 
Technologie  
 
Rzeczywistość coraz bardziej rozszerzona, roboty i smart-wszystko (relacja z SXSW 2015)
 
HTC z jednym życiem reklamuje smartfon One M9 (wideo)
 
Gospodarka  
 
Wstępne badania lekarskie dla pracowników na nowych zasadach
 
Dobre nastroje polskich mikroprzedsiębiorców
 
5 mld dolarów wynosi wartość światowego rynku autografów
 
Amica Wronki chce zdobywać nowe rynki dzięki przejęciom
 
Mniej badań lekarskich dla pracowników
 
Kultura/Rozrywka  
 
Najgorsze filmy 2014 roku - "Obce ciało" Zanussiego deklasuje konkurencję
 
"The Girl in the Spider's Web" - czwarta część "Millennium" Stiega Larssona
 
David Duchovny wyda folkową płytę "Hell or Highwater"
 
"The Walking Dead" i "Fear the Walking Dead" nie połączą się
 
Powstanie czwarty sezon serialu "Zawód: Amerykanin"
 
Będzie piąty sezon serialu "Kłamstwa na sprzedaż"
 
Azealia Banks pokazała "Ice Princess"
 
Tomek Lipiński: To, czego pragniesz
 
Hugh Jackman zagra w filmie "Apostle Paul"
 
Wale pokazał "The White Shoes"
 
Blog  
 
Komunikat Agencji APA: ZUS odbierze Kowalskiemu emeryturę! - Ewaryst Fedorowicz
 
Zaczynam się bać... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Uzależnieni - ks. Artur Stopka
 
Opinia na haju - Krzysztof Czabański
 
Oni się biorą za łby - My informujemy - Mirosław Usidus
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl