Nowy wizerunek Kropli Beskidu ma podkreślać, że jest to naturalna woda mineralna dla całej rodziny, a jej picie pozwala żyć w harmonii z naturą i utrzymywać codziennie równowagę między ciałem a umysłem. Ponadto ma odzwierciedlać nowoczesny, elegancki charakter marki.
W identyfikacji wizualnej zachowano niebieską kolorystykę (zmieniając jej odcień na jaśniejszy), pojawiło się też nowe hasło przewodnie - „Czysta strona życia”.

Reklamy przekonują, że Kropla Beskidu zapewnia pierwotną czystość i bezpieczeństwo gwarantowane miejscem pochodzenia i pasją ludzi, którzy pracują przy produkcji tej wody.
Rozpoczęta 1 kwietnia kampania obejmuje telewizję (kilkadziesiąt kanałów), internet (spot w serwisach wideo: YouTube, Ipla i Player.pl, aktywności na Facebooku i Instagramie, nowa wersja witryny Kropli Beskidu) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Adaptacją spotu zajęła się agencja McCann Worldgroup, kreacją materiałów POS - agencja Fortis, aktywności w internecie realizuje agencja Next, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, a za komunikację PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.











