Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 17 Kwietnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Nowe hasło, zmienne logo i więcej kolorów w reklamach Orange. Zostają ,,Rodzinka.pl" oraz Serce i Rozum

Orange Polska odświeża swoją komunikację marketingową - w reklamach będzie więcej kolorów, wersje logo nawiązujące do promowanych usług i hasło „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Tak jak dotychczas usługi telekomu będą reklamować bohaterowie serialu „Rodzinka.pl” oraz Serce i Rozum. więcej

 
Designerzy o logo województwa pomorskiego: mało udane, ale nie przepłacone

Grzechem nowego znaku jest też to, że brakuje mu wyróżnialności, za bardzo przypomina dziesiątki innych z kategorii „regiony i miasta” - mówi część ekspertów, natomiast według innych dzięki nowemu logo marka województwa pomorskiego kojarzy się z czymś przyjaznym, optymistycznym i przyjemnym. Nowe logo regionu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Kwiatkowski, Wojciech Mierowski, Danuta Napierała, Aleksander Koczy i Maciej Wiśniewski. więcej

 
Gemius uspokaja Onet co do związku Megapanelu z debiutem giełdowym Wirtualnej Polski

Prezes Grupy Onet.pl na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” wyraził zdziwienie, że wyniki Megapanelu kolejny raz mogą zostać opóźnione, tuż przed debiutem giełdowym Wirtualnej Polski, a do Grupy Onet - RASP może nie zostać jeszcze dodany ruch z NK.pl. - Prowadzimy obiektywne badanie internetu. Data publikacji wyników nie ma żadnego związku z datą debiutu giełdowego Wirtualnej Polski - podkreśla Gemius. Natomiast prezes Wirtualnej Polski wytyka konkurentowi niekonsekwentne stanowisko co do znaczenia wyników Megapanelu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Warsaw Creatives poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Freelance Project Manager

4Frame poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Pride Media poszukuje osoby na stanowisko
Główny Specjalista w Biurze Reklamy

Polityka poszukuje osoby na stanowisko
Specjalisty ds. sprzedaży prenumeraty instytucjonalnej Polityki Cyfrowej

Polityka poszukuje osoby na stanowisko
Analityk w dziale dystrybucji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor serwisów internetowych TVN

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Content Marketingu

Dentsu Aegis Network poszukuje osoby na stanowisko
Senior Communications Planner / Communications Planner

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Online

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Lider Zespołu

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Agency Sales Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Nowe kanały TVN - TVN Fabuła i TVN Meteo Active - z szansą na dobrą pozycję na rynku

TVN Fabuła mimo wejścia na zatłoczony rynek stacji filmowych może osiągnąć na nim całkiem niezłą pozycję, a sukcesowi TVN Meteo Active sprzyjać powinno coraz większe zainteresowanie Polaków tematyką aktywnego życia - uważają eksperci rynku mediów. więcej

 
Nickelodeon wyprzedził TVP ABC. Ranking stacji dla dzieci

W marcu 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych awansował Nickelodeon, który wyprzedził TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł Boomerang, zaś najwięcej stracił Polsat JimJam. więcej

 
Anna Podkowińska: z Agory na szefa mediów cyfrowych w Burdzie

Anna Podkowińska od lipca br. obejmie stanowisko chief digital officera w Grupie Burda International na Polskę i Czechy. Przez ostatnie siedem lat pracowała w Agorze. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
LeasingTeam zwolni grupowo 78 pracowników TVP. Wśród zwalnianych znani dziennikarze i prezenterzy

Do września br. spółka LeasingTeam planuje przeprowadzenie procesu zwolnień grupowych 78 pracowników przejętych z Telewizji Polskiej. Procedura już ruszyła, a osoby wytypowane do zwolnienia zostały o tym poinformowane - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wirtualna Polska przeprasza za reklamę z ,,wynikami sekcji Leszczyńskiego". ,,Agencja przygotowała ją bez naszej akceptacji"

W ostatnich dniach w internecie emitowana była reklama Wirtualnej Polski zachęcająca do odwiedzenia portalu, żeby poznać wyniki sekcji zwłok zmarłego niedawno Roberta Leszczyńskiego. Wydawca portalu tłumaczy, że reklamę bez jego akceptacji przygotowała zewnętrzna agencja, którą za to ukarano. Firma przeprasza też wszystkich urażonych takim przekazem. więcej

Radio ZET z najsłabszym wynikiem w historii. RMF FM najwięcej zyskało w I kwartale
561 pracowników i 286 współpracowników w Wirtualna Polska Holding, pozwy na 3 mln zł
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Nowe kanały TVN - TVN Fabuła i TVN Meteo Active - z szansą na dobrą pozycję na rynku

TVN Fabuła mimo wejścia na zatłoczony rynek stacji filmowych może osiągnąć na nim całkiem niezłą pozycję, a sukcesowi TVN Meteo Active sprzyjać powinno coraz większe zainteresowanie Polaków tematyką aktywnego życia - uważają eksperci rynku mediów. więcej

 
Nickelodeon wyprzedził TVP ABC. Ranking stacji dla dzieci

W marcu 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych awansował Nickelodeon, który wyprzedził TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł Boomerang, zaś najwięcej stracił Polsat JimJam. więcej

 
W cenniku reklamowym TVN najdroższe ,,Kuchenne rewolucje" i finał ,,Małych gigantów"

W majowym cenniku reklamowym TVN średnia cena 30-sekundowego spotu jest o 1 proc. niższa niż rok wcześniej. Najdroższe są reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”, finałowym odcinku programu „Mali giganci” i niedzielnych „Faktach”. więcej

 
Agnieszka Gozdyra wraca na antenę Polsat News, Roman Kukielak sekretarzem

Dziennikarka Agnieszka Gozdyra powraca w weekend do prowadzenia serwisów informacyjnych w Polsat News. Będzie również pełnić funkcję wydawcy pasm informacyjnych, ale nie wróci do roli prowadzącej „Tak czy nie”. więcej

 
TVN przegrał w sądzie z KRRiT. Musi zapłacić 150 tys. zł kary za ,,Top model"

Telewizja TVN będzie musiała zapłacić 150 tys. zł kary za naruszenie ustawy o radiofonii i telewizji w reality-show „Top model” - uznał Sąd Apelacyjny w Warszawie. więcej

 
,,Home staging - mieszkania do sprzedania" w Domo+

19 kwietnia 2015 roku Domo+ rozpocznie emisję programu „Home staging - mieszkania do sprzedania”. więcej

 
70. rocznica zakończenia II wojny światowej w TVP Historia

Z okazji obchodów 70. rocznicy zakończenia II wojny światowej 8 maja br. kanał TVP Historia przygotował filmy dokumentalne oraz debatę dotyczącą bilansu tego wydarzenia historycznego. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Konin zmieni się w RMF Maxxx Konin

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę nazwy Radia Konin na RMF Maxxx Konin - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oznacza to, że stacja będzie mogła wejść w skład sieci RMF Maxxx. więcej

 
Jolanta Kaczmarek i Wiesław Syzdek w konkursie na prezesa Polskiego Radia RDC

Na ogłoszenie o konkursie na stanowisko prezesa RDC odpowiedziały dwie osoby - dotychczasowa prezes zarządu regionalnej rozgłośni Jolanta Kaczmarek oraz rzeszowski dziennikarz Wiesław Syzdek. więcej

 
Radio Gdańsk wyprzedziło Złote Przeboje Trefl, RMF FM na czele

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2014 roku i I kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Radio Wawa Wrocław może nadawać do 2025 roku

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła o 10 lat koncesją dla Radia Wawa Wrocław. Dzięki temu stacja będzie mogła nadawać aż do 2025 roku. więcej

 
Paweł Frącz ponownie prezesem Radia Opole

Paweł Frącz wygrał konkurs na stanowisko prezesa Radia Opole i został wybrany na kolejną kadencję. Rada nadzorcza doceniła wizję rozwoju rozgłośni, którą przedstawił kandydat oraz jego dotychczasowe dokonania. więcej

 
Reklama  
 
Nowe hasło, zmienne logo i więcej kolorów w reklamach Orange. Zostają ,,Rodzinka.pl" oraz Serce i Rozum

Orange Polska odświeża swoją komunikację marketingową - w reklamach będzie więcej kolorów, wersje logo nawiązujące do promowanych usług i hasło „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Tak jak dotychczas usługi telekomu będą reklamować bohaterowie serialu „Rodzinka.pl” oraz Serce i Rozum. więcej

 
Designerzy o logo województwa pomorskiego: mało udane, ale nie przepłacone

Grzechem nowego znaku jest też to, że brakuje mu wyróżnialności, za bardzo przypomina dziesiątki innych z kategorii „regiony i miasta” - mówi część ekspertów, natomiast według innych dzięki nowemu logo marka województwa pomorskiego kojarzy się z czymś przyjaznym, optymistycznym i przyjemnym. Nowe logo regionu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Kwiatkowski, Wojciech Mierowski, Danuta Napierała, Aleksander Koczy i Maciej Wiśniewski. więcej

 
,,Przytul hejtera" - kampania społeczna przeciwko internetowemu hejtowi

Uświadomienie młodzieży szkodliwości zjawiska hejtu i mowy nienawiści w sieci oraz zaprezentowanie metod przeciwdziałania takim zjawiskom - to podstawowe cele akcji „Przytul hejtera”. Kampania obejmuje spot radiowy i telewizyjny, reklamę prasową oraz serię materiałów graficznych. więcej

 
Rozmowy staruszków przed telewizorem reklamują GigaNagrywarkę w Netii (wideo)

Netia rozpoczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie usługę GigaNagrywarka. Bohaterami reklam - przygotowanych przez firmy Brasil, Carat Polska i Value Media - jest trzech staruszków prowadzących zabawne rozmowy przed telewizorem. więcej

 
PZL odebrała Heart & Brain obsługę reklamową Żabki

Agencja PZL wygrała przetarg na ATL-ową obsługę reklamową sieci sklepów Żabka. Przez ostatnie trzy lata zajmowała się tym Heart & Brain, która przygotowała dla marki serię kampanii z animowanymi bohaterami, m.in. Łowcą Promocji. więcej

 
,,#LepszaJa" - kobiety w obliczu wyzwań sportowych reklamują Nike (wideo)

Nike rozpoczyna kampanię pod hasłem „#LepszaJa” mającą inspirować kobiety do prowadzenia aktywnego stylu życia i podejmowania nowych wyzwań sportowych. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Wieden + Kennedy, Mindshare Polska i BrandLab. więcej

 
Redd's w nowych opakowaniach reklamowany w stylu Rasta jako ,,piwo inne niż inne" (wideo)

Kompania Piwowarska wprowadza na rynek piwo Redd’s w nowych opakowaniach i nowej wersji smakowej. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Piwo inne niż inne” autorstwa agencji PZL, IQ Marketing, Tailor Made PR, Lubię to i MEC. więcej

 
Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Do zespołu agencji reklamowej FCB Warsaw dołączył seniorski team kreatywny: Piotr Zawałło i Dariusz Samul. Wcześniej pracowali m.in. w Lemon Sky JWT, Cheil i Leo Burnett. więcej

 
Youtuberka Saszan zareklamuje nowe chrupki Non Stop

Na początek maja zaplanowano start kampanii wprowadzającej na rynek nową markę przekąsek - chrupki Non Stop (produkowane przez TBM Snack). Promować je będzie youtuberka i piosenkarka Saszan. więcej

 
Pomorskie będzie się promować z pełnią życia i logo za 90 tys zł

Władze województwa pomorskiego zaprezentowały jego nową strategię promocyjną, opartą na podkreślaniu wielu możliwości życiowych dostępnych w tym regionie. Ważnym elementem strategii jest logotyp zaprojektowany przez Andrzeja Pągowskiego. więcej

 
Witold Domanik i Dominika Dworak założyli agencję Jero Lenssinck Communication

Na rynku zadebiutowała agencja Jero Lenssinck Communication. Specjalizuje się w działaniach content marketingowych, w obsłudze mediów społecznościowych oraz public relations. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Haribo: Le crocodile AirAsia: You can stop dreaming Coca-Cola: Light Fiat: Drive responsibly Pubblica: A good
 
Prasa  
 
Anna Podkowińska: z Agory na szefa mediów cyfrowych w Burdzie

Anna Podkowińska od lipca br. obejmie stanowisko chief digital officera w Grupie Burda International na Polskę i Czechy. Przez ostatnie siedem lat pracowała w Agorze. więcej

 
,,Tele Tydzień", ,,Życie na Gorąco" i ,,To & Owo" najchętniej kupowanymi tygodnikami (top 61)

W styczniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.   więcej

 
Magdalena i Maksymilian Rigamonti ze wspólną rubryką w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"

Dziennikarka Magdalena Rigamonti i fotoreporter Maksymilian Rigamonti, poprzednio związani z tygodnikiem „Wprost” (AWR „Wprost”), rozpoczynają współpracę z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes). więcej

 
Spektakularny sukces miesięcznika ,,Skarb", awans z miejsca 20. na 2.

W okresie od września 2014 roku do lutego 2015 roku najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl”, a z 20. na 2. miejsce awansował „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników był „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ewa Chodakowska naczelną miesięcznika ,,Be Active": chcę, by czytelniczki czuły, że ten magazyn robi ich koleżanka z Facebooka

Ewa Chodakowską została redaktor naczelną nowego pisma o zdrowym stylu życia. Znajdą się w nim porady dotyczące fitnessu, odżywiania, dbania o urodę, a nawet życia seksualnego. Magazyn połączony będzie z platformą internetową, na której czytelniczki znajdą nagrania wideo ćwiczeń, przepisów oraz motywacji Chodakowskiej. „Be Active. Dietetyka & Fitness” pojawi się na sklepowych półkach w czerwcu. więcej

 
PMPG Polskie Media wraca do notowań ciągłych na GPW w Warszawie

Od wtorku 21 kwietnia br. akcje Grupy PMPG Polskie Media będą notowane w systemie ciągłym. Powrót spółki na główny parkiet giełdowy wynika z przystąpienia spółki do Programu Wspierania Płynności. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-04-17 Sukcesy i porażki - 2015-04-17 Czas na Relaks   - 2015-04-17 Android - 2015-04-16 Świat Motocykli - 2015-04-16
 
Internet  
 
Gemius uspokaja Onet co do związku Megapanelu z debiutem giełdowym Wirtualnej Polski

Prezes Grupy Onet.pl na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” wyraził zdziwienie, że wyniki Megapanelu kolejny raz mogą zostać opóźnione, tuż przed debiutem giełdowym Wirtualnej Polski, a do Grupy Onet - RASP może nie zostać jeszcze dodany ruch z NK.pl. - Prowadzimy obiektywne badanie internetu. Data publikacji wyników nie ma żadnego związku z datą debiutu giełdowego Wirtualnej Polski - podkreśla Gemius. Natomiast prezes Wirtualnej Polski wytyka konkurentowi niekonsekwentne stanowisko co do znaczenia wyników Megapanelu. więcej

 
Netflix z 1,5 mld dol. kwartalnych wpływów i 62 mln użytkowników

W I kwartale br. Netflix zanotował 24-proc. wzrost przychodów rok do roku i 4,9 mln nowych subskrybentów. Zysk koncernu spadł o ponad połowę w związku z zmianami kursu dolara. więcej

 
Twitter zmienia stronę główną, chce przyciągnąć nowych użytkowników

Twitter udostępnił nową wersję swojej strony startowej oferującą szybki dostęp do najważniejszych informacji umieszczanych we wpisach. Serwis chce w ten sposób pozyskiwać nowych aktywnych użytkowników. więcej

 
Spotify pozwoli targetować reklamy na podstawie playlist użytkowników

Na początek maja br. serwis Spotify zapowiada narzędzie o nazwie Playlist Targeting, które pomoże reklamodawcom komunikować się z odbiorcami na podstawie ich muzycznych preferencji. - Nowe narzędzie pozwala na niespotykany dotąd sposób docierania do użytkowników streamingu - podkreśla Jeff Levick ze Spotify. więcej

 
Łukasz Jakóbiak odpiera zarzuty internautów po rozmowie z Bronisławem Komorowskim w ,,20m2" (wideo)

Zaproszenie Bronisława Komorowskiego do internetowego programu „20m2” wywołało falę krytyki pod adresem autora talk-show Łukasza Jakóbiaka. - Zaprosiłem w sumie sześciu kandydatów na prezydenta - podkreśla Jakóbiak w oświadczeniu wideo, w którym odpiera kierowane wobec niego zarzuty. więcej

 
Użytkownicy Wykopu przepytają kandydatów na prezydenta w ramach ,,Ask Me Anything"

Serwis Wykop.pl organizuje serię internetowych czatów z kandydatami na prezydenta w formie  debaty AMA („Ask Me Anything”). Wydarzenie potrwa dwa tygodnie, a szczegóły są ustalane ze sztabami wyborczymi. więcej

 
BoxOfAds od Xevin Lab rusza w Polsce

Polski start-up BoxOfAds, jeden z projektów należących do inkubatora technologicznego Xevin Lab, po rozwinięciu działalności na globalnych rynkach wchodzi na rodzimy rynek. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Anna Karczmarczuk prezesem Ipsos Polska

Anna Karczmarczuk dołączyła do instytutu badawczego Ipsos Polska obejmując stanowisko prezesa. Przeszła z TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
16 agencji PR w przetargu IKEA Polska
 
Monika Szklarz: z Samsung Electronics Polska do Turner Broadcasting System Polska
 
Witold Domanik i Dominika Dworak założyli agencję Jero Lenssinck Communication
 
Headlines Porter Novelli odpowiada za projekt edukacyjny dot. cukrzycy typu 2
 
Technologie  
 
Apple wysyła list do pracowników: 24 kwietnia nie będzie Apple Watch w sklepach
 
M1 Note - nowy smartfon Meizu w Polsce za 899 zł (wideo)
 
Nowe pakiety dla klientów indywudialnych w Orange. Ceny od 94,96 do 159,88 zł
 
Orange wprowadza nowe plany taryfowe dla biznesu. Od 29,99 do 129,99 zł miesięcznie
 
Touch Lux 3 - nowy czytnik PocketBook w Polsce za 529 zł
 
uberPOP rusza w Krakowie
 
Gospodarka  
 
Grupowe zakupy szansą na oszczędności
 
Ewa Chodakowska naczelną miesięcznika ,,Be Active": chcę, by czytelniczki czuły, że ten magazyn robi ich koleżanka z Facebooka
 
RWE inwestuje 70 mln euro w energię z wiatru w Polsce
 
Niewiele środków lokujemy w funduszach inwestycyjnych. ,,Trzeba się dobrze przygotować"
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy" - oto nowy zwiastun (wideo)
 
Chris De Burgh gwiazdą Life Festival Oświęcim 2015
 
Sean Paul w lipcu wystąpi w Sopocie
 
Agyness B. Marry, Terrific Sunday, Rusty Cage i Young Stadium Club na Orange Warsaw Festival 2015
 
Marcin Dorociński gra w międzynarodowym filmie "Dead Before Dying"
 
Ewa Chodakowska naczelną miesięcznika ,,Be Active": chcę, by czytelniczki czuły, że ten magazyn robi ich koleżanka z Facebooka
 
"Emerald City" - nowy serial NBC
 
Shaggy gwiazdą Przystanku Woodstock 2015
 
Tom Hanks zrobi dla HBO miniserial "The Wright Brothers"
 
Jennifer Lopez wystąpi w filmie "Mothers I'd Like To..."
 
Snoop Dogg jak James Bond. "So Many Pros"
 
Blog  
 
Tramwaj znany lansowaniem - Paweł Tomczyk
 
Polityka kadrowa i Karel Čapek - ks. Artur Stopka
 
Koszalin - Prezydent jak święty Mikołaj. - Ewaryst Fedorowicz
 
Jak budować wizerunek atrakcyjnej marki w oczach różnych pokoleń - infografika - Małgorzata Bednarek
 
Bezgraniczna podłość - Krzysztof Czabański
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl