Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 24 Lutego 2017
 
 
 
Krzysztof Czabański: zakładamy podwojenie wpływów z abonamentu rtv
 
 
TVP2 pracuje nad late night show Piotra Goćka i Rafała Ziemkiewicza
 
Wiosną w ramówce Dwójki pojawi się wieczorny talk-show prowadzony przez dziennikarzy Piotra Goćka i Rafała Ziemkiewicza. Program jest szykowany do piątkowej ramówki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
"Newsweek" przegrał proces z Piotrem Dudą. Musi zamieścić sprostowanie do artykułu o luksusowych wczasach
 
"Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) ma zamieścić sprostowanie do głośnego tekstu pt. "Hotel robotniczy", opisującego pobyty szefa NSZZ "Solidarność" Piotra Dudy w hotelu uzdrowiskowym "Bałtyk" w Kołobrzegu - orzekł wczoraj prawomocnie Sąd Apelacyjny w Warszawie. więcej
 
 
YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)
 
- Wycofując z YouTube’a 30-sekundowe reklamy, których nie można pominąć Google wychodzi naprzeciw użytkownikom nawet kosztem irytacji reklamodawców, którzy będą musieli zaakceptować nowe warunki i bardziej kreatywnie korzystać z obecnych i nowych formatów wideo - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z segmentu reklamy i mediów. więcej
 
 
Podczas oscarowej gali "The New York Times" wyemituje reklamę dotyczącą postprawdy. "Mam poczucie misji"
 
"The New York Times" włącza się w dyskusję na temat postprawdy i przypomina, czym jest rzetelne dziennikarstwo. Robi to za pomocą kampanii reklamowej stworzonej pod hasłem "The truth is more important now than ever.". Dziennik po raz pierwszy w historii wykupił reklamę podczas ceremonii Oscarów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Ministerstwo Kultury chce, by operatorzy płatnej tv rejestrowali telewizory i radia swoich klientów więcej
 
Repolonizacja mediów ma teraz nabrać tempa. "To decyzja o charakterze strategicznym" więcej
 
Nie będzie nowego konkursu na prezesa Polskiego Radia. ,,Wskażemy kogoś z pominięciem tej procedury" więcej
 
,,Milionerzy" hitem TVN. Stacja zyskała 1,5 mln widzów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Performance TradeTracker Poland
Regionalny kierownik rozwoju oferty online Agora
Redaktor muzyczny Online Radio ZET Chilli i Planeta FM
Redaktor Online Planeta.fm
Dokumentalista Golden Media Polska
Redaktor Online ZetChilli
Senior Account Manager Polymus
Redaktor Online - dział Adrenalina Antyradio
Account Executive Audytorium17
Redaktor Sekcji Sport TVN
Redaktor Online - dział Film Antyradio
Redaktor Online - dział Muzyka Antyradio
PROJECT MANAGER Eurozet
Account Manager Agencja Reklamowa dsk
Staż w dziale Short Video Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Krzysztof Czabański: zakładamy podwojenie wpływów z abonamentu rtv

- Jeszcze w tym roku czeka nas wprowadzenie w życie dwóch ustaw o abonamencie rtv: jednej - uszczelniającej obecne zasady, i drugiej, zmieniającą zupełnie reguły jego pobierania. Będzie też loteria dla tych, którzy płacili abonament solidnie i amnestia dla dotąd niepłacących - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przewodniczący Rady Mediów Narodowych, Krzysztof Czabański. więcej

TVP2 pracuje nad late night show Piotra Goćka i Rafała Ziemkiewicza

Wiosną w ramówce Dwójki pojawi się wieczorny talk-show prowadzony przez dziennikarzy Piotra Goćka i Rafała Ziemkiewicza. Program jest szykowany do piątkowej ramówki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Producent ,,Familiady" ze spadkiem zysku o 41 proc., buduje studio dla kanału e-sportowego

Firma Astro, zajmująca się przede wszystkim produkcją teleturnieju „Familiada” dla TVP2, w ub.r. zanotowała 3,17 mln zł wpływów i 241,5 tys. zł zysku netto. Spółka zaczęła przygotowywać małego studio telewizyjne na potrzeby nowego kanału E-Sport. więcej

Jacek Kurski zdecydował, że Julia Wyszyńska z powodu roli w ,,Klątwie" nie będzie już grała w ,,Na dobre i na złe"

Aktorka Julia Wyszyńska, która w kontrowersyjnym przedstawieniu teatralnym „Klątwa” odgrywa m.in. seks oralny z figurą papieża Jana Pawła II, nie będzie już występowała w serialu „Na dobre i na złe” emitowanym w TVP2. Decyzję o tym podjął prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. więcej

Drugi sezon serialu ,,Sprawiedliwi - Wydział kryminalny" od 8 marca w Czwórce

W środę 8 marca br. telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Sprawiedliwi - Wydział kryminalny” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Panorama" z dodatkowym wydaniem po ,,Pytaniu na śniadanie"

W środę 1 marca br. TVP2 rozpocznie emisję dodatkowego wydania „Panoramy” tuż po zakończeniu „Pytania na śniadanie”. więcej

,,Tomek i przyjaciele 20" w MiniMini+

2 marca 2017 roku MiniMini+ rozpocznie emisję 20. sezonu kultowej bajki „Tomek i przyjaciele”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Krzysztof Czabański: zakładamy podwojenie wpływów z abonamentu rtv

- Jeszcze w tym roku czeka nas wprowadzenie w życie dwóch ustaw o abonamencie rtv: jednej - uszczelniającej obecne zasady, i drugiej, zmieniającą zupełnie reguły jego pobierania. Będzie też loteria dla tych, którzy płacili abonament solidnie i amnestia dla dotąd niepłacących - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przewodniczący Rady Mediów Narodowych, Krzysztof Czabański. więcej

 
Polskie Radio z nowym korespondentem w Berlinie. Wojciech Szymański po sześciu latach rezygnuje

Waldemar Maszewski zostanie od 1 marca nowym korespondentem Polskiego Radia w Berlinie. Do tej pory współpracował jako korespondent m.in. z "Gazetą Polską", TV Republika i portalem Smoleńsk-2010.pl. Zastąpi Wojciecha Szymańskiego, który rozstaje się z firmą. więcej

 
RMF liderem w Białymstoku. Rosną VOX FM i Radio Białystok

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Polskie Radio Białystok - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)

- Wycofując z YouTube’a 30-sekundowe reklamy, których nie można pominąć Google wychodzi naprzeciw użytkownikom nawet kosztem irytacji reklamodawców, którzy będą musieli zaakceptować nowe warunki i bardziej kreatywnie korzystać z obecnych i nowych formatów wideo - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z segmentu reklamy i mediów. więcej

Podczas oscarowej gali "The New York Times" wyemituje reklamę dotyczącą postprawdy. "Mam poczucie misji"

"The New York Times" włącza się w dyskusję na temat postprawdy i przypomina, czym jest rzetelne dziennikarstwo. Robi to za pomocą kampanii reklamowej stworzonej pod hasłem "The truth is more important now than ever.". Dziennik po raz pierwszy w historii wykupił reklamę podczas ceremonii Oscarów. więcej

PZU protestuje przeciw wykorzystaniu przez KOD znaczków z akcji ,,Powiedz STOP wariatom drogowym"

Grupa działaczy Komitetu Obrony Demokracji demonstrowała w czwartek przez krakowską prokuraturą, trzymając m.in. znaczki z organizowanej przez Fundację PZU akcji „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”. - Żądamy zaprzestania posługiwania się należącymi do PZU SA znakami towarowymi. Oświadczamy, że w związku z dokonanymi naruszeniami, rozważamy skorzystanie ze środków przysługujących nam na podstawie obowiązujących przepisów prawa - zapowiedziało PZU. więcej

Dyrektor sprzedaży najwięcej zarabia w finansach, 25-40 tys. zł dla dyrektora marketingu

Dyrektor pionu sprzedaży na najwyższe zarobki może liczyć w firmie z sektora finansowego lub z banku. Wynagrodzenia mieszczą się tutaj w przedziale od 32 do 68 tys. zł brutto (przy średniej na poziomie 45 tys. zł brutto) - wynika z raportu Spring Professional. więcej

Totalizator Sportowy chce zatrudnić audytora do oceny kampanii telewizyjnych

Totalizator Sportowy zaprasza firmy audytorskie do składania ofert na świadczenie usług związanych z cykliczną oceną telewizyjnych kampanii reklamowych realizowanych dla spółki przez dom mediowy. więcej

Zbigniew Wodecki będzie reklamował lody Bracia Koral

Piosenkarz i kompozytor Zbigniew Wodecki został nowym ambasadorem reklamowym marki lodów Bracia Koral - Lody Jak Dawniej (produkowanych przez PPL Koral). Wcześniej lody tego producenta promowali m.in. Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski i Dorota Rabczewska. więcej

Artcore: Weronika Pacewicz dyrektorem ds. produkcji filmowej, Artur Wyrzykowski dyrektorem ds. obsługi klienta i nowego biznesu

Z początkiem marca Weronika Pacewicz przejmuje funkcję dyrektora ds. produkcji filmowej w studiu filmowym Artcore. Z kolei Artur Wyrzykowski przejmie obowiązki dyrektora ds. obsługi klienta i nowego biznesu. więcej

,,Wzór piwnego smaku" w kampanii Pilsner Urquell (wideo)

W internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa piwa Pilsner Urquell (dystrybuowanego w Polsce przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Wzór piwnego smaku”. Przygotowały i realizują ją firmy Lubię to - linked by Isobar, Dynamo Film i Zenith. więcej

McDonald's ośmiesza hipsterskie kawiarnie w reklamie McCafe

Sieć McDonald's w nowej kampanii promującej McCafe w Wielkiej Brytanii wyśmiewa inne kawiarnie pokazując w swoim spocie m.in. minimalistyczne porcje kawy, wygórowane ceny czy brak miejsc do siedzenia. więcej

Bank BGŻ BNP Paribas reklamuje kredyt Happy End

Startuje kampania reklamująca kredyt gotówkowy Happy End oferowany przez Bank BGŻ BNP Paribas. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media, DDB&Tribal oraz Sales&More. więcej

Piłkarze FC Barcelona i gracz e-sportu xPeke reklamują Gillette Mach 3 Turbo (wideo)

Trwa kampania reklamowa maszynek do golenia Gillette Mach 3 Turbo (produkowanych przez Unilever), w której występuję słynni piłkarze FC Barcelona i gracz e-sportu xPeke. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grey, Townhouse i MediaCom Warszawa. więcej

Nestlé zredukuje zawartość cukru w swoich produktach

Firma Nestlé - do której należą takie marki jak m.in. Princessa, KitKat, Winiary - ogłosiła, że zredukuje ilość cukru w swoich produktach o co najmniej 18 000 ton. Już mniej cukru jest w produktach marki Nesquik, wkrótce jego ilość zostanie ograniczona w batonach KitKat oraz w płatkach śniadaniowych, kaszkach dla dzieci i gazowanych napojach owocowych. więcej

,,Złap oddech" - Electrolux rozdał czyste powietrze w puszkach przeciw smogowi (wideo)

Electrolux zrealizował w Warszawie akcję ambientową „Złap oddech”, w ramach której rozdano 2 tys. puszek z czystym powietrzem. Akcję przygotowała agencja Feno. więcej

,,Wielka loteria" z samochodami promuje produkty Ekoplon

Firma Ekoplon ruszyła z loterią konsumencką, w której łączna pula nagród to blisko 350 tys. zł. Akcję przygotowała i realizuje agencja Abanana. więcej

Olga Vazhnichaia przedstawicielką agencji Clipatize w Dubaju

Agencja content marketingowa Clipatize uruchomiła swoje stałe przedstawicielstwo w Dubaju. Interesy firmy reprezentuje tam Olga Vazhnichaia, współpracująza z agencją od półtora roku. więcej

Urszula Dyduła i Marta Kulik media managerami w Codemedia

W domu mediowym Codemedia Urszula Dyduła i Marta Kulik awansowały na stanowisko media managerów. więcej

,,Bądź mistrzem wypieków" w promocji piekarników Samsunga

Ruszyła promocja firmy Samsung, w ramach której kupując piekarnik można otrzymać zestaw do domowych wypieków. więcej

 
 
 
PRASA
 
"Newsweek" przegrał proces z Piotrem Dudą. Musi zamieścić sprostowanie do artykułu o luksusowych wczasach

"Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) ma zamieścić sprostowanie do głośnego tekstu pt. "Hotel robotniczy", opisującego pobyty szefa NSZZ "Solidarność" Piotra Dudy w hotelu uzdrowiskowym "Bałtyk" w Kołobrzegu - orzekł wczoraj prawomocnie Sąd Apelacyjny w Warszawie. więcej

Podczas oscarowej gali "The New York Times" wyemituje reklamę dotyczącą postprawdy. "Mam poczucie misji"

"The New York Times" włącza się w dyskusję na temat postprawdy i przypomina, czym jest rzetelne dziennikarstwo. Robi to za pomocą kampanii reklamowej stworzonej pod hasłem "The truth is more important now than ever.". Dziennik po raz pierwszy w historii wykupił reklamę podczas ceremonii Oscarów. więcej

Redakcja ,,Glamour" w Polsce przeprasza za retusz okładki, którego nie było w angielskiej edycji

Na okładce nowego wydania polskiej edycji „Glamour” (Burda International Polska) wyretuszowano wizerunek nóg Leny Dunham, inaczej niż na okładce amerykańskiego wydania pisma sprzed dwóch miesięcy. Anna Jurgaś i zespół polskiej edycji „Glamour” przeprosili za ten zabieg. - Bierzemy pełną odpowiedzialność, za to, że na ostatnim etapie produkcja poprawiła to, co jest doskonałe i prawdziwe, a myśmy tego nie wyłapali. Sypiemy głowę popiołem i liczymy, że nam wybaczycie - opisali. więcej

,,Tele Tydzień" liderem czytelnictwa tygodników w 2016 roku, a ,,Pani Domu" dwutygodników

W drugim półroczu ub.r. liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Pani Domu” - wynika raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży pism wnętrzarskich. Rośnie ,,Dobre Wnętrze"

Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w listopadzie ub.r. awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się z kolei „Cztery Kąty”. więcej

Ukazuje się kolekcjonerskie pismo poświęcone twórczości Witkacego

Warszawski Instytut Witkacego zaczyna wydawać nowe pismo literackie: "Witkacy!". Będzie ukazywało się w kolekcjonerskim nakładzie i dwóch wersjach kolorystycznych: pełen kolor i czarno-białe. Można je kupić wyłącznie zamawiając przez internet. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Teraz Rock - 2017-02-23 Hi-Fi i Muzyka - 2017-02-23 Świat Nauki - 2017-02-23 Uważam Rze Historia - 2017-02-23 Przyślij Przepis - 2017-02-23
 
 
 
 
INTERNET
 
YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)

- Wycofując z YouTube’a 30-sekundowe reklamy, których nie można pominąć Google wychodzi naprzeciw użytkownikom nawet kosztem irytacji reklamodawców, którzy będą musieli zaakceptować nowe warunki i bardziej kreatywnie korzystać z obecnych i nowych formatów wideo - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z segmentu reklamy i mediów. więcej

Właściciel Merlin.pl negocjuje kupno CDP.pl za 3 mln zł, pozyskał 2,4 mln zł z obligacji

Spółka Admassive Group, do której należą sklepy internetowe Merlin.pl i Topmall.ua, zaczęła negocjacje dotyczące zakupu składników majątkowych e-sklepu CDP.pl za 3 mln zł. Pod koniec ub.r. i na początku br. firma i jej spółka zależna Topmall wyemitowały obligacje za łączną kwotę 2,38 mln zł oraz zamierza wyemitować akcje firmie ATP FIZ AN za 1,5 mln zł. więcej

Allegro.pl zmieni wygląd ofert: więcej parametrów, nowy edytor, do 8 zdjęć (wideo)

Serwis Allegro.pl zaczyna wprowadzać zmiany w wyglądzie stron z ofertami, m.in. nowy edytor zamiast szablonów HTML, oddzielenie warunków oferty od opisu przedmiotów i więcej obowiązkowych parametrów. Modyfikacje zostały przygotowane głównie z myślą o internautach mobilnych. więcej

Facebook testuje reklamy w trakcie materiałów wideo, także transmisji na Facebook Live

Facebook poinformował, że rozpoczyna umieszczać reklamy w środku filmów wideo publikowanych przez wydawców. Ich wyświetlanie w trakcie emisji filmów pozwoli wydawcom na monetyzację treści publikowanych w tym portalu. więcej

Dekada polskich doodli: od Tłustego Czwartku po Stanisława Lema

23 lutego minęło 10 lat od chwili, gdy firma Google po raz pierwszy zamieściła w przeglądarce dedykowanej dla Polski tzw. doodle. Od tego czasu przygotowano już kilkadziesiąt takich obrazków - zawsze podkreślając w ten sposób szczególne wydarzenia lub honorując ważne osoby. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Fashion House nowym klientem Toolbox Group

Do grona klientów Toolbox Group dołączyły outlety Fashion House. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Samsung Galaxy S8+ z 6,2-calowym ekranem
MWC 2017: Archos pokaże pancerny tablet 101 Saphir
 
 
 
GOSPODARKA
 
Producent ,,Familiady" ze spadkiem zysku o 41 proc., buduje studio dla kanału e-sportowego
Dyrektor sprzedaży najwięcej zarabia w finansach, 25-40 tys. zł dla dyrektora marketingu
Nestlé zredukuje zawartość cukru w swoich produktach
1000 zł minimalnej emerytury od marca 2017, gwarantowane co najmniej 10 zł waloryzacji
Pracujących mężczyzn przybywa, pracujących kobiet ubywa
2018 rok będzie kluczowy dla finansów publicznych. W tym roku deficyt nie powinien przekroczyć 3 proc. PKB
Setki milionów złotych z unijnych funduszy na modernizację kolei. Pasażerowie muszą się liczyć z ograniczeniami w komunikacji
Przyszedł czas strat na lokatach
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
BRIT Awards 2017: David Bowie, Adele i Beyoncé wśród nagrodzonych
"MST3K" - nowa produkcja Netfliksa z samymi debiutantami
"Zabójcza broń" po raz drugi w telewizji
"Star" Lee Danielsa po raz drugi
"Fargo" wróci w kwietniu
 
 
 
BLOG
 
Najważniejsze pytanie Marka Zuckerberga - ks. Artur Stopka
 
Łomnicki, Różewicz, Holland, Huebner.... - Paweł Tomczyk
 
Długie szyje - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nie taka martwa, jakby się wydawało - Monika Klama
 
Polskie Radio bez prezeski ...i mimo to nadal nadaje! - Ewaryst Fedorowicz
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj