Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 23 Sierpnia 2019
 
 
 
Piotr Korycki: Nasza strategia to najlepsze treści dostarczane wszystkimi kanałami do wszystkich odbiorców
 
- Niezmiennie kontynuujemy naszą strategię - produkcji najlepszych treści i dostarczenia ich wszystkimi kanałami do wszystkich odbiorców. To bardzo proste - oferujemy najlepsze treści - sport, newsy, rozrywkę - we wszystkich możliwych kanałach dostępu: liniowo, cyfrowo, satelitarnie - dla wszystkich grup odbiorców. To nasza strategia i tego się będziemy trzymać - zapowiada Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska. Od października na rynku polskim pojawi się MotorTrend, duży, amerykański serwis motoryzacyjny. więcej
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
 
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej
 
 
Sześć nowości jesienią w TVP1 i TVP2. Jacek Kurski: wszyscy widzowie będą zadowoleni
 
Telewizja Polska od początku jesiennej ramówki na swoich głównych antenach pokaże sześć nowości, w tym aż pięć pozycji trafi do TVP2. - W naszej nowej ramówce dla każdego przygotowaliśmy coś ciekawego - mówi Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Trzy nowości jesienią w TVN. Edward Miszczak: W naszej galerii programowej nie ma podróbek
 
W jesiennej ramówce TVN pokaże trzy nowości: program „Starsza pani musi fiknąć”, serial „39 i pół tygodnia” oraz reality-show z Edytą Górniak „My Way”. - Telewizja ma się świetnie - to dobrze, bo już mieliśmy być schodzącym medium, a ciągle widzimy ogromne rzesze ludzi, którzy kochają telewizję. Ciągle tak jest. W naszej galerii programowej nie ma podróbek, przecen, to produkcje najwyższej jakości - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej
 
 
Google zmienia nazwy swojego systemu operacyjnego i wprowadza nowe logo. Android Q będzie Androidem 10
 
Koncern Google zapowiedział zmianę systemu nazewnictwa produkowanego przez siebie systemu operacyjnego Android. Firma zamierza zakończyć nadawanie kolejnym wersjom kodowych nazw pozostając jedynie przy numerach ułatwiających identyfikację konkretnej edycji platformy. Zgodnie z tym najnowszy Android Q otrzyma nazwę Android 10. Jednocześnie firma wprowadza odświeżone logo systemu. więcej
 
 
,,Gazeta Polska" zapowiada kolejną nalepkę. Sakiewicz: zło przerażone jeszcze bardziej
 
W najbliższym numerze „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) ukaże się kolejna naklejka. Redakcja nie ujawnia jej treści, obawiając się działań prawnych mających na celu blokadę sprzedaży. - Mogę powiedzieć tylko, że to zło, które było przerażone poprzednią nalepką, powinno być przerażone jeszcze bardziej - komentuje redaktor naczelny „GP” Tomasz Sakiewicz. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Broker Demotywatorów i Mistrzowie.org ze spadkiem wpływów o 34 proc. Pewex.pl szuka inwestora więcej
 
Płaszcze w roli głównej w jubileuszowej kampanii marki Patrizia Aryton więcej
 
Apple TV+ wystartuje w listopadzie, 6 mld. na własne produkcje. Miesięczna opłata ma wynosić 9,99 dol. więcej
 
,,Szkło kontaktowe" TVN24 zwiększa przewagę nad ,,W tyle wizji" TVP Info więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Specjalista Programmatic TVP
Programming Manager - Poland Sony Pictures Television Central Europe
Senior Media Planning Manager - CEE Viacom International Media Networks
Media Planning Specialist - CEE Viacom International Media Networks
Handlowiec Agencja Filmowa Revolver Media Group
główny specjalista KRRiT
Specjalista ds. SEM/PPC Ringier Axel Springer Media
Project Sales Specialist / Manager Media Impact Polska
WYDAWCA STRONY GŁÓWNEJ ONET.PL Ringier Axel Springer Media
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Dziennikarz Ekonomiczny Super Express
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Piotr Korycki: Nasza strategia to najlepsze treści dostarczane wszystkimi kanałami do wszystkich odbiorców

- Niezmiennie kontynuujemy naszą strategię - produkcji najlepszych treści i dostarczenia ich wszystkimi kanałami do wszystkich odbiorców. To bardzo proste - oferujemy najlepsze treści - sport, newsy, rozrywkę - we wszystkich możliwych kanałach dostępu: liniowo, cyfrowo, satelitarnie - dla wszystkich grup odbiorców. To nasza strategia i tego się będziemy trzymać - zapowiada Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska. Od października na rynku polskim pojawi się MotorTrend, duży, amerykański serwis motoryzacyjny. więcej

Sześć nowości jesienią w TVP1 i TVP2. Jacek Kurski: wszyscy widzowie będą zadowoleni

Telewizja Polska od początku jesiennej ramówki na swoich głównych antenach pokaże sześć nowości, w tym aż pięć pozycji trafi do TVP2. - W naszej nowej ramówce dla każdego przygotowaliśmy coś ciekawego - mówi Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Trzy nowości jesienią w TVN. Edward Miszczak: W naszej galerii programowej nie ma podróbek

W jesiennej ramówce TVN pokaże trzy nowości: program „Starsza pani musi fiknąć”, serial „39 i pół tygodnia” oraz reality-show z Edytą Górniak „My Way”. - Telewizja ma się świetnie - to dobrze, bo już mieliśmy być schodzącym medium, a ciągle widzimy ogromne rzesze ludzi, którzy kochają telewizję. Ciągle tak jest. W naszej galerii programowej nie ma podróbek, przecen, to produkcje najwyższej jakości - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

Wojewódzki i Gessler królewską parą w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)

W spocie jesiennej ramówki TVN gwiazdy najważniejszych programów i seriali stacji są pokazywane w przestrzeniach klasycznej architektury. Tłem muzycznym jest piosenka „Powerful”. więcej

,,Magazyn Ekspresu Reporterów" w TVP1, a serial ,,Echo serca" - w TVP2

Telewizja Polska wraz z początkiem jesiennej ramówki postanowiła przenieść „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Dwójki do Jedynki. Z kolei emitowany dotychczas w TVP1 serial „Echo serca” trafi do TVP2. Obie pozycje nie zmienią swoich pasm względem poprzednich sezonów. więcej

Piotr Woźniak-Starak nie żyje, odnaleziono jego ciało

W czwartek z mazurskiego jeziora Kisajno wyłowiono ciało producenta filmowego i reklamowego Piotra Woźniaka-Staraka. Poszukiwania mężczyzny trwały od niedzieli. Miał 39 lat. więcej

Kino Polska TV: wpływy wzrosły o 39 proc., 10,2 mln zł zysku netto, Zoom TV z mniejszą stratą

W minionym półroczu grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 39 proc. do 89,54 mln zł i zysku EBITDA o 46 proc. do 38,02 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 35,53 do 10,21 mln zł. Duży wzrost wpływów i spadek straty zanotował Zoom TV. więcej

Nowakowska, Sikora i Węgiel poprowadzą konkurs Eurowizji Junior 2019

Ida Nowakowska, Aleksander Sikora i Roksana Węgiel będą prowadzącymi Konkurs Piosenki Eurowizji Junior 2019. Odbędzie się on 24 listopada w Gliwicach. Piosenkarka została jednocześnie ambasadorką tegorocznego wydarzenia. więcej

Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. Kino Polska Muzyka w czołówce

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja TO!TV, a najwięcej stracił kanał 4Fun.TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

W Fokus TV wraca serial ,,Elektryczni" z pracownikami Taurona

Od 7 września telewizja Fokus TV zacznie emitować drugi sezon dokumentalnej serii „Elektryczni”. Patronem serii jest firma Tauron. więcej

W Polsat Sport transmisje mistrzostw Europy siatkarek. Mecze Polek skomentują Jarosz i Brzozowski

Od piątku, 23 sierpnia, na antenie Polsat Sport będzie można oglądać mecze mistrzostw Europy kobiet w siatkówce. Spotkania polskiej grupy komentować będą Adrian Brzozowski i Maciej Jarosz. więcej

,,My Way" - reality-show z Edytą Górniak w TVN od 30 października

W środę, 30 października o godz. 21.30 TVN rozpocznie emisję „My Way” - nowego reality-show w którym Edyta Górniak będzie uczyć się jazdy samochodem. Program w swoim paśmie zastąpi cykl „Starsza pani musi fiknąć”. więcej

Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019

Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Marcin Rosiński ponownie kandydatem na prezesa Radia Wrocław

W środę Rada Mediów Narodowych podczas posiedzenia nie rozstrzygnęła konkursu na prezesa Radia Wrocław, ponieważ żaden z dwóch kandydatów: ani Marcin Rosiński, ani Henryk Koczan nie uzyskali potrzebnej większości głosów. Jeszcze tego samego dnia Rosiński ponownie został zgłoszony na to stanowisko - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio Zet, Trójka i Jedynka ze spadkami wpływów reklamowych, RMF FM 19 proc. w górę (Top10)

W pierwszej połowie br. cztery stacje radiowe z czołówki tych o największych przychodach z reklam miały wpływy mniejsze niż przed rokiem: Radio Zet, Trójka, Jedynka i Tok FM. RMF Classic i Eska Wrocław odnotowały najwyższy ich wzrost w skali roku. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje na podium

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajmuje RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marta Zarosa head of social audience w Open Mobi

Marta Zarosa objęła stanowisko head of social audience w agencji digitalowej Open Mobi. Poprzednio pracowała w indaHash.   więcej

Wojewódzki i Gessler królewską parą w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)

W spocie jesiennej ramówki TVN gwiazdy najważniejszych programów i seriali stacji są pokazywane w przestrzeniach klasycznej architektury. Tłem muzycznym jest piosenka „Powerful”. więcej

Radio Zet, Trójka i Jedynka ze spadkami wpływów reklamowych, RMF FM 19 proc. w górę (Top10)

W pierwszej połowie br. cztery stacje radiowe z czołówki tych o największych przychodach z reklam miały wpływy mniejsze niż przed rokiem: Radio Zet, Trójka, Jedynka i Tok FM. RMF Classic i Eska Wrocław odnotowały najwyższy ich wzrost w skali roku. więcej

Piotr Woźniak-Starak nie żyje, odnaleziono jego ciało

W czwartek z mazurskiego jeziora Kisajno wyłowiono ciało producenta filmowego i reklamowego Piotra Woźniaka-Staraka. Poszukiwania mężczyzny trwały od niedzieli. Miał 39 lat. więcej

Trwa przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości

Ministerstwo Sprawiedliwości szuka w przetargu firmy, która zajmie się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości. Będzie z nią pracować przez rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Dom mediowy Roberta Lewandowskiego z 2,2 mln zł wpływów i 281 tys. zł zysku

Firma RL Media, którą Robert Lewandowski uruchomił wspólnie z holdingiem marketingowym Group One, w ub.r. osiągnęła 2,23 mln zł przychodów sprzedażowych i 281,2 tys. zł zysku netto. więcej

Walmark wprowadza na rynek Marsjanki Futura

Pod hasłem “Aby pewnego dnia nas przerosły” wystartowała kampania reklamowa komunikująca nowość na rynku Marsjanki Futura (Walmark). Za jej przeprowadzenie odpowiadają agencje należące do Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. więcej

Miasto Jest Nasze z akcją przeciw dokarmianiu zwierząt w Warszawie

Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze ruszyło z akcją "Zwierzęta to nie śmietnik - nie krzywdź proszę". Akcja ma uświadamiać mieszkańców stolicy, że wolno żyjących zwierzęta, dokarmiane przez ludzi, cierpią. więcej

Złota ciężarówka i elegancki kierowca w nowej reklamie Volvo Trucks (wideo)

Volvo Trucks rozpoczęło kampanię, w której promuje nowy silnik turbinowy w swoich samochodach ciężarowych. Kierowcą złotego samochodu jest elegancki kierowca Bob. więcej

Buty Ozweego marki Adidas promowane animowanym muralem

W Warszawie można zobaczyć murale promujące model Ozweego marki Adidas. Przygotowała je agencja Good Looking Studio. więcej

McDonald's wprowadza do menu krewetki

Od 21 sierpnia w McDonald’s ruszyła wakacyjna oferta promocyjna - a w niej krewetki, McWrap Krewetki, McWrap Kurczak Tzatziki oraz Burger Szefa. więcej

Tomasz Waligórski prezesem TXM

Polską siecią dyskontów odzieżowych TXM pokieruje Tomasz Waligórski. Rada nadzorcza spółki powołała go na stanowisko prezesa zarządu w ramach prowadzonej restrukturyzacji. więcej

Communication Unlimited przygotuje strategię komunikacji marki Aurec Home

Agencja Communication Unlimited (CU) opracuje strategię komunikacji marki Aurec Home, która na polskim rynku zadebiutuje w czwartym kwartale tego roku. więcej

Multimedia Polska oferuje internet dla studentów z aktywacją za 1 zł

Multimedia Polska przygotowała dla studentów jesienną promocję internetu. Ci, którzy zdecydują się na e-fakturę, mogą korzystać z sieci w dwóch różnych prędkościach w niższych cenach. więcej

Brian Shen odpowiada za marketing w Oppo. Alen Wu odpowiada za globalną sprzedaż koncernu

Chiński producent smartfonów Oppo utworzył nowe stanowiska w zarządzie. Funkcję wiceprezesa i prezesa ds. globalnej sprzedaży objął Alen Wu, a wiceprezesa i prezesa ds. globalnego marketingu Brian Shen. więcej

MBridge pracuje dla Wydawnictwa Zwierciadło

Agencja marketingowa MBridge - Marketing Experts nawiązała współpracę z Wydawnictwem Zwierciadło w zakresie działań SEO. więcej

Anita Brzozowska senior account managerem w Cape Morris

Do zespołu Cape Morris dołącza Anita Brzozowska, objęła stanowisko senior account managera. więcej

Gerber po 90 latach odświeża logo na opakowaniach

Marka produktów dla niemowląt i małych dzieci Gerber odświeża swoje logo. więcej

Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019

Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Polska" zapowiada kolejną nalepkę. Sakiewicz: zło przerażone jeszcze bardziej

W najbliższym numerze „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) ukaże się kolejna naklejka. Redakcja nie ujawnia jej treści, obawiając się działań prawnych mających na celu blokadę sprzedaży. - Mogę powiedzieć tylko, że to zło, które było przerażone poprzednią nalepką, powinno być przerażone jeszcze bardziej - komentuje redaktor naczelny „GP” Tomasz Sakiewicz. więcej

Wpływy wydawcy ,,Kukbuka" zmalały o 30,4 proc., a wynik netto o 667 tys. zł

W ub.r. Wydawnictw Kukbuk zanotowało spadek przychodów o 30,4 proc. do 6,24 mln zł, a jego wynik netto pogorszył się z 579,2 tys. zł zysku do 87,8 tys. zł straty. więcej

Sąd umorzył proces o zniesławienie prof. Chodakiewicza przez Adama Michnika

Sąd Okręgowy w Warszawie umorzył sprawę o zniesławienie, w której oskarżonym był redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” Adam Michnik. Wniosek o umorzenie złożyła strona skarżąca - adwokat prof. Marka Chodakiewicza. więcej

Hejterka Emilia S. ustalała z Wojciechem Biedroniem z ,,Sieci" tekst o niskim wyroku dla sędzi za wypadek

Emilia S., która wspólnie m.in. z wiceministrem sprawiedliwości Łukaszem Piebiakiem oczerniała w internecie sędziów, w połowie ub.r. dostarczyła Wojciechowi Biedroniowi z „Sieci” materiały dotyczące wypadku samochodowego spowodowanego przez sędzią - poinformowała „Gazeta Wyborcza”. Od zleceniodawców kobieta chciała otrzymywać pieniądze „na drobiazgi dla dziennikarzy”, którym „warto podziękować”. - Jako dziennikarz, który zajmuje się tematyką śledczą, pracuję z różnymi źródłami i informatorami, podobnie jak inni dziennikarze. Każdą informację dokładnie weryfikuję - zapewnia Biedroń. więcej

,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży w I półroczu. ,,Poradnik 50+" wiceliderem

W pierwszym półroczu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Wyborcza" bez zakazu opisywania pracy w KGHM chrześniaka wiceprezesa PiS. ,,Prasa jest filarem demokracji"

Sąd Apelacyjny w Warszawie odrzucił wniosek KGHM Polska Miedź o zakaz opisywania przez „Gazetę Wyborczą” (Agora) okoliczności zatrudnienia w firmie Karola Kosa, chrześniaka wiceprezesa PiS Adama Lipińskiego. Wyrok jest prawomocny i nie podlega zaskarżeniu. więcej

MBridge pracuje dla Wydawnictwa Zwierciadło

Agencja marketingowa MBridge - Marketing Experts nawiązała współpracę z Wydawnictwem Zwierciadło w zakresie działań SEO. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Piotr Korycki: Nasza strategia to najlepsze treści dostarczane wszystkimi kanałami do wszystkich odbiorców

- Niezmiennie kontynuujemy naszą strategię - produkcji najlepszych treści i dostarczenia ich wszystkimi kanałami do wszystkich odbiorców. To bardzo proste - oferujemy najlepsze treści - sport, newsy, rozrywkę - we wszystkich możliwych kanałach dostępu: liniowo, cyfrowo, satelitarnie - dla wszystkich grup odbiorców. To nasza strategia i tego się będziemy trzymać - zapowiada Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska. Od października na rynku polskim pojawi się MotorTrend, duży, amerykański serwis motoryzacyjny. więcej

Google zmienia nazwy swojego systemu operacyjnego i wprowadza nowe logo. Android Q będzie Androidem 10

Koncern Google zapowiedział zmianę systemu nazewnictwa produkowanego przez siebie systemu operacyjnego Android. Firma zamierza zakończyć nadawanie kolejnym wersjom kodowych nazw pozostając jedynie przy numerach ułatwiających identyfikację konkretnej edycji platformy. Zgodnie z tym najnowszy Android Q otrzyma nazwę Android 10. Jednocześnie firma wprowadza odświeżone logo systemu. więcej

Ekstraklasa uruchamia platformę streamingową dla widzów spoza Polski

Ekstraklasa rusza z własną platformą OTT (Over The Top). Serwis Ekstraklasa.TV przeznaczony będzie dla kibiców z zagranicy (oprócz Bałkanów). więcej

Spotify przedłuża darmowy okres próbny do 90 dni. Nie dla użytkowników korzystających już z promocji

Serwis Spotify zaoferował użytkownikom możliwość wypróbowania za darmo konta Premium przez okres 90 dni zamiast dotychczasowego miesiąca. Opcja jest dostępna także w Polsce dla użytkowników kont indywidualnych i studentów, w przyszłości obejmie plany Premium dla rodziny i Premium Duo. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl osoby korzystające już z 30-dniowego darmowego dostępu do Spotify nie mogą liczyć na przedłużenie promocji. więcej

Dziewięć polskich firm nominowanych do Google Premier Partner Awards 2019

Google ogłosił nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019. Wśród wyróżnionych agencji dziewięć jest z Polski - Bluerank, Cube Group, Harbingers, Performance Media Poland, Semahead, Sempai, SalesTube, They.pl i Traffic Trends. więcej

Zalando wdraża zmiany w procedurze płatności

Platforma ecommerce Zalando wdrożyła dyrektywę UE w sprawie cyfrowych usług płatniczych (PSD2). W ramach dodatkowego uwierzytelnianie, na platformie wymagane będzie od kupujących potwierdzenia transakcji np. za pomocą odcisku palca. więcej

YouTube likwiduje sekcję prywatnych wiadomości. Postawi na inne formy komunikacji w serwisie

YouTube zapowiedział zlikwidowanie w swoim serwisie sekcji pozwalającej na wymienianie przez użytkowników prywatnych wiadomości. Usługa ma zniknąć 18 września 2019 roku zarówno z aplikacji mobilnej, jak i z wersji w przeglądarce internetowej. Oficjalnie jako przyczynę tej decyzji YouTube podaje chęć rozwijania innych form komunikacji pomiędzy użytkownikami. więcej

Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019

Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Szef Centrum Informacyjnego Sejmu zostaje na stanowisku. ,,Zaufanie zostało nadszarpnięte. Ubolewam"

Marszałek Sejmu Elżbieta Witek poinformowała, że Andrzej Grzegrzółka pozostanie na stanowisku dyrektora Centrum Informacyjnego Sejmu. Głosy o jego odwołaniu pojawiły się po tym, jak dezinformował dziennikarzy o podróżach byłego marszałka Marka Kuchcińskiego. -  Ubolewam, że miało to wpływ na wzajemną współpracę - mówi Grzegrzółka portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Google zmienia nazwy swojego systemu operacyjnego i wprowadza nowe logo. Android Q będzie Androidem 10
LG na IFA 2019: nowe smartfony K50S i K40S
SwipBox testuje nowe automaty do odbioru przesyłek. Do Polski wejdą pod koniec 2019 roku
Orange: 2 tys. stacji bazowych z maksymalną agregacją pasm 4G LTE
HP na Gamescom 2019: nowe monitory, laptopy, klawiatury i usługi dla graczy
T-Mobile Polska obsłuży w Wałbrzychu inteligentny system zarządzania odpadami. Podpisano umowę
Brian Shen odpowiada za marketing w Oppo. Alen Wu odpowiada za globalną sprzedaż koncernu
 
 
 
GOSPODARKA
 
Piotr Woźniak-Starak nie żyje, odnaleziono jego ciało
SwipBox testuje nowe automaty do odbioru przesyłek. Do Polski wejdą pod koniec 2019 roku
Zalando wdraża zmiany w procedurze płatności
Tarczyński chce przejąć Zakłady Mięsne Henryk Kania
Tomasz Waligórski prezesem TXM
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Sługi wojny" wchodzą do kin, koproducentem Telewizja Polska
Powstanie trzeci sezon serialu "Sukcesja"
Tom Payne i Michael Sheen w serialu "Prodigal Son" telewizji Fox (wideo)
Nicole Kidman, Margot Robbie i Charlize Theron w filmie "Bombshell"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj