SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” TVN24 zwiększa przewagę nad „W tyle wizji” TVP Info

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w bieżącym roku śledzi średnio 597 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami średnio 515 tys. osób. „W tyle wizji ekstra” ogląda z kolei 550 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 11 sierpnia 2019 roku wyniosła 597 tys. osób, co przełożyło się na 5,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 zyskał 33 tys. widzów. Wówczas oglądało go 564 tys. osób (4,88 proc. udziału).

TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W tym roku audycję tę ogląda średnio 515 tys. widzów, a jej udział plasuje się na poziomie 4,14 proc.

Rok wcześniej „W tyle wizji” śledziło 516 tys. widzów przy udziale wynoszącym 4,12 proc. Oznacza to widownia programu niemal się nie zmieniła.

Wyższe wyniki od „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30 (również w dni powszednie). Średnia widownia tej audycji w analizowanym okresie wyniosła 550 tys. osób, a udział kształtuje się na poziomie 5,55 proc. (przed rokiem było to o 8 tys. widzów więcej).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 stycznia do 11 sierpnia br. miał 60 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 6 tys. oglądających).

„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 49 tys. osób (spadek o 6 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 53 tys. osób (w dół o 7 tys.).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w tym roku wyemitowane zostało 17 stycznia - obejrzało je 841 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 27 maja, kiedy audycję tę śledziło 767 tys. oglądających, a „W tyle wizji ekstra” - 18 lutego (736 tys. osób).

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski.

Twórcą „Szkła kontaktowego” jest Grzegorz Miecugow, który zmarł 26 sierpnia 2017 r. po ciężkiej chorobie.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku. Komentuje on bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego. Obok niego program na zmianę prowadzą m.in.: Stanisław Janecki, Magdalena Ogórek, Dorota Łosiewicz, Krzysztof Feusette, Wojciech Surmacz i Łukasz Warzecha.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 4,14 proc., a TVP Info - 3,43 proc.

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” TVN24 zwiększa przewagę nad „W tyle wizji” TVP Info

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
novum33
w tyle wizji o niebo ciekawsze od szkła..
odpowiedź
User
Mn
w tyle wizji o niebo ciekawsze od szkła..

Szkło o długość piekła ciekawsze od w tyle wizji, i oryginalne nie kopia.
odpowiedź
User
Juhas
Oba te programy są mega przewidywalne, a różnice oglądalności są minimalne, więc tytuł jak zwykle jest przesadzony.
odpowiedź