Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 15 Listopada 2019
 
 
 
Gremi Media z 12,6 mln zł zysku po trzech kwartałach 2019 roku. Jażdżyński: efekt transformacji cyfrowej
 
W III kwartale grupa kapitałowa Gremi Media (wydaje m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 6,7 proc. do 25,84 mln zł oraz zysku netto z 1,75 do 3,32 mln zł. Po trzech kwartałach zysk wzrósł do 12,6 mln zł. - Jest to bezpośredni efekt realizowanej od prawie dwóch lat transformacji cyfrowej wydawnictwa - komentuje prezes firmy Tomasz Jażdżyński. więcej
 
 
Grupa PZU: 12 proc. więcej na reklamy, analiza synergii Aliora i Banku Pekao z mBankiem
 
W trzech kwartałach br. Grupa PZU przeznaczyła na reklamy 200 mln zł, 22 mln zł więcej niż rok wcześniej. Ubezpieczyciel przeanalizuje możliwość złożenia oferty przejęcia mBanku, natomiast nie zamierza sprzedawać akcji Alior Banku ani Banku Pekao SA. więcej
 
 
Disney+ zaskakuje rynek. 10 mln użytkowników na starcie
 
Disney poinformował, że w ciągu pierwszych dwóch dni od uruchomienia serwisu Disney+ pozyskał 10 mln subskrybentów. Koncern zapowiada że do 2024 platforma będzie miała od 60 do 90 mln użytkowników, według analityków w 2025 roku może ich być ponad 100 mln. więcej
 
 
Paweł Pilarczyk reaktywuje serwis ITbiznes.pl kierowany do małych i średnich firm. ,,Bez paywalla i tradycyjnych reklam"
 
Paweł Pilarczyk, były redaktor naczelny należącego do RASP PCLab.pl uruchomił na nowo serwis ITbiznes.pl. Platforma ma dostarczać wiedzy na temat rozwiązań informatycznych głównie segmentowi małych i średnich firm. - Jestem jedynym właścicielem serwisu, na początku będę samodzielnie dostarczać do niego treści. Wszystkie materiały są dostępne za darmo, nie planuję też emisji tradycyjnych reklam. Serwis będzie zarabiał na innych modelach biznesowych - wyjaśnia Pilarczyk w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Polsat pokaże ,,Watahę", oryginalny serial HBO Polska. Premiera 3 grudnia
 
Telewizja Polsat zakupiła od HBO Polska licencję na pokazywanie serialu „Wataha”. Umowa dotyczy emisji pierwszego sezonu, ale nie wykluczone że widzowie Polsatu zobaczą również drugą i trzecią transzę odcinków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja na antenie Polsatu zadebiutuje we wtorek, 3 grudnia br. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Marquard Media Polska zamyka wszystkie swoje magazyny. "Lifestyle przeniósł się do internetu, a licencje są drogie" (opinie) więcej
 
Radio Maryja ma najmniejszą słuchalność w historii. Duże spadki Audytorium 17 i VOX FM więcej
 
Wyższe składki ZUS od umowy zlecenia mogą być dotkliwe dla firm marketingowych (opinie) więcej
 
Disney+ wystartował na trzech rynkach z wpadką. ,,Bogata oferta przy rozsądnej cenie" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Promo Producer Viacom International Media Networks
Realizator Dźwięku Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
On-Air Producer Fox Networks Group Poland
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Scheduler Fox Networks Group Poland
PR Junior Account Executive Elzbieta Pełka Creative Services agencja Reklamowa
Sales Coordinator/Support, CEE & MENA BBC Studios
AGENT LITERACKI/SPECJALISTA DS. PROMOCJI AUTORKA
Specjalista ds. treści Burda International Poland
Specjalista ds. oferty B2C Ringier Axel Springer Media
Dyrektor / Dyrektorka Artystyczna ELLE Burda Media Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat pokaże ,,Watahę", oryginalny serial HBO Polska. Premiera 3 grudnia

Telewizja Polsat zakupiła od HBO Polska licencję na pokazywanie serialu „Wataha”. Umowa dotyczy emisji pierwszego sezonu, ale nie wykluczone że widzowie Polsatu zobaczą również drugą i trzecią transzę odcinków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja na antenie Polsatu zadebiutuje we wtorek, 3 grudnia br. więcej

Teleturniej "Milionerzy" pojawi się w wiosennej ramówce TVN

Program "Milionerzy", prowadzony przez Huberta Urbańskiego będzie kontynuowany - stacja TVN miała zdecydować się na jego koleją edycję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki będą emitowane w wiosennej ramówce w 2020 roku. więcej

383 tys. widzów ,,O tym się mówi". TVP Info przegrywa z TVN24

Nowy magazyn TVP Info „O tym się mówi” śledzi średnio 383 tys. widzów. Audycja w swoim paśmie jest wiceliderem oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat Play nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych

W październiku 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E!, a na czele spadków uplasowało się Domo+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Netflix będzie współpracować z Nickelodeonem przy produkcji filmów animowanych. Wraca "SpongeBob"

Netflix ogłosił partnerstwo z telewizyjnym kanałem dziecięcym Nickelodeon (należącym do Viacom). Umowa zakłada kooperację przy produkcji treści wideo dla najmłodszych. Na ekrany powrócą hity stacji, na czele ze SpongeBobem Kanciastoportym. więcej

Talk-show ,,Emsi na tropie" wraca do Polsatu, Doda wśród gości. Emisja od 5 grudnia

W czwartek, 5 grudnia o godz. 22.25 Telewizja Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu talk-show „Emsi na tropie”. Cykl ponownie poprowadzi Małgorzata Cecherz, a jej gośćmi tym razem będą celebryci. W pierwszym odcinku pojawi się Dorota Rabczewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat ponagla Huawei ws. nowego systemu IT, podwyżki wprowadzi przed jego startem

Według nieoficjalnych informacji grupa Cyfrowy Polsat zaczęła procedurę wypowiedzenia wartej ok. 600 mln zł umowy z Huawei dotyczącej przygotowania zintegrowanego systemu informatycznego. Przyczynami są opóźnienia we wdrożeniu platformy i duży wzrost jej kosztów. więcej

,,DNA polskich zbrodni" od 18 listopada w CBS Reality (wideo)

W poniedziałek, 18 listopada CBS Reality rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „DNA polskich zbrodni”, który poprowadzą Joanna Opiat-Bojarska i Marcin Myszka. więcej

Regionalny rzecznik Razem pozywa szefa TVP3 Opole i Jakiego za sugerowanie, że ukradł torbę

Michał Pytlik, rzecznik Partii razem w regionie opolskim, skierował do warszawskiego sądu pozwy przeciw Telewizji Polskiej, dyrektorowi TVP3 Opole Mateuszowi Magdziarzowi i europosłowi PiS Patrykowi Jakiemu. Powód? Na początku września sugerowali, że Pytlik wychodząc z siedziby TVP3 Opole, próbował ukraść torbę. - Pozew ze strony Michała Pytlika to książkowa definicja próby odwracania kota ogonem. Próby karczemnej - skomentował Mateusz Magdziarz. więcej

,,M jak miłość", pogoda i skoki narciarskie najdroższe w grudniu w TVP

W cenniku Telewizji Polskiej na grudzień najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy transmisjach ze skoków narciarskich i niedzielnej prognozie pogody w TVP1. więcej

Nowy teleturniej ,,Gwiazda vs. Gwiazda" w Disco Polo Music. Prowadzącym Wojciech Kaczmarczyk

W niedzielę, 17 listopada Disco Polo Music rozpocznie emisję nowego teleturnieju „Gwiazda vs. Gwiazda”. Cykl poprowadzi Wojciech Kaczmarczyk. więcej

TLC pokaże trzyodcinkowy dokument o lekarzu handlującym noworodkami

W piątek 15 listopada telewizja TLC zacznie nadawanie trzyczęściowego serialu dokumentalnego „Urodzone, wykradzione”. Serial opowiada historię największego w historii USA nielegalnego handlu dziećmi. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Babinetz dalej szefem sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu, w prezydium Lichocka, Scheuring-Wielgus i Suski

Poseł Prawa i Sprawiedliwości Piotr Babinetz w rozpoczynającej się kadencji będzie przewodniczącym sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu. Na wiceprzewodniczących wybrano natomiast Joannę Lichocką i Marka Suskiego z PiS, Iwonę Śledzińską-Katarasińską z Koalicji Obywatelskiej, Bożenę Żelazowską z PSL - Kukiz’ 15 i Joannę Scheuring-Wielgus z Lewicy. więcej

 
Polskie Radio organizuje konkurs na słuchowisko w 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej 1920

Jedynka Polskiego Radia organizuje konkurs na scenariusz słuchowiska „Cud na Wisłą. Bitwa Warszawska 1920” w związku z 100. rocznicą Bitwy Warszawskiej, która będzie mieć miejsce w 2020 roku. Najciekawsze scenariusze zostaną zrealizowane na antenie i wyróżnione nagrodami pieniężnymi. więcej

 
Rada programowa Polskiego Radia zajmie się sprawą zdjęcia z anteny audycji Łukasza Warzechy

Publicysta Łukasz Warzecha nie będzie już prowadzić audycji w Polskim Radiu 24 – "Wróżenie z Faktów". Podał, że ze współpracy z nim zrezygnowano nagle, nie podając powodów. Sprawą ma zająć się rada programowa Polskiego Radia, która chce, aby kierownictwo uzasadniło tę decyzję. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Grupa PZU: 12 proc. więcej na reklamy, analiza synergii Aliora i Banku Pekao z mBankiem

W trzech kwartałach br. Grupa PZU przeznaczyła na reklamy 200 mln zł, 22 mln zł więcej niż rok wcześniej. Ubezpieczyciel przeanalizuje możliwość złożenia oferty przejęcia mBanku, natomiast nie zamierza sprzedawać akcji Alior Banku ani Banku Pekao SA. więcej

Grey Europe zajmie się obsługą kreatywną Coca-Coli w Europie

Agencja reklamowa Grey Europe w wyniku wygranego przetargu będzie odpowiedzialna za kreatywne i strategiczne projekty dla koncernu Coca-Cola na 28 rynkach w Europie Środkowej i Wschodniej. więcej

Smyk w kampanii świątecznej podkreśla, że najważniejszy jest wspólnie spędzany czas

Ogólnopolska sieć sklepów Smyk rozpoczęła przedświąteczną kampanię reklamową. Jej motywem głównym jest wspólnie spędzany czas - najcenniejszy prezent rodziców dla dzieci. Akcję przygotowały Walk, Media People i Solski Comunications. więcej

,,M jak miłość", pogoda i skoki narciarskie najdroższe w grudniu w TVP

W cenniku Telewizji Polskiej na grudzień najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy transmisjach ze skoków narciarskich i niedzielnej prognozie pogody w TVP1. więcej

,,Pracuję dla siebie, pomagam innym" w kampanii PZU (wideo)

Grupa PZU rozpoczęła kampanię, w której promuje się jako pracodawca. Akcja jest realizowana pod hasłem „Taka praca ma sens”. więcej

Tomasz Kot uczy aktorstwa w świątecznym spocie SOS Wiosek Dziecięcych

Pod hasłem „Świąteczne SOS" ruszyła kampania reklamowa organizacji SOS Wioski Dziecięce. W tym roku do wsparcia akcji Stowarzyszenie zaprosiło Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów filmowych i teatralnych. Działania przygotowały VMLY&R Poland, Papaya Films, Xantus Studio i Juice. więcej

Carrefour Bio - nowy format sklepów z żywnością ekologiczną już w Polsce

Sieć Carrefour wprowadza do Polski nowy format sklepów z certyfikowaną żywnością ekologiczną. Pierwszy w kraju sklep Carrefour Bio otwarty zostanie dzisiaj 15 listopada br. w Warszawie przy ulicy Marszałkowskiej 87 i będzie 900 sklepem sieci w Polsce. więcej

Praktyczni kupują przez internet w bożonarodzeniowej kampanii Plus na Kartę (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa oferty Plus na Kartę. Wspiera promocję „Podwajamy GB przy każdym doładowaniu”. więcej

"Dla tych, co kochają smak" - nowa kampania Sokołowa

Marka Sokołów wystartowała z kampanią reklamową "Dla tych, co kochają smak", przygotowaną przez GPD Agency. więcej

Raper MC Silk jako Blikołaj o korzyściach płacenia Blikiem (wideo)

Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo - to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania Blika z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą Blika. więcej

Kilkumetrowe płuca pokażą, jak zanieczyszczone jest powietrze

W wybranych miastach Małopolski oraz w Warszawie pojawi się specjalna instalacja kilkumetrowej wysokości przedstawiająca model ludzkich płuc. To kampania Polskiego Alarmu Smogowego zwracająca uwagę na to, jak bardzo zanieczyszczone jest powietrze. więcej

W Warszawie powstał mural w hołdzie literom alfabetu

Na warszawskim Mokotowie powstał mural w formie ściennego alfabetu. Projekt pod nazwą Wallphabet został zrealizowany społecznie przez Good Looking Studio, by przybliżyć mieszkańcom stolicy rzemiosło liternictwa. więcej

Hand Made przygotuje kampanię reklamową dla marki własnej sieci Decathlon

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon - Imviso (futsal). więcej

Nils Andersen za Marijna Dekkersa prezesem Unilevera

Nils Andersen, dotychczasowy non-executive director został nowym prezesem koncernu Unilever, do którego należą takie marki, jak Dove, Axe, Rexona, Ben&Jerry’s. Zastąpił Marijna Dekkersa, który złożył rezygnację z pełnionej funkcji ze skutkiem natychmiastowym. więcej

Manor ze świąteczną animacją "Strażnicy"

Szwajcarska sieć domów towarowych Manor przygotowała przed bożonarodzeniowymi świętami uroczą animację “The Guardians” ("Strażnicy"). Kampanię, której częścią jest film, przygotowała paryska agencja BETC Digital. więcej

Agnieszka Durst-Wilczyńska dyrektorką departamentu marki i mediów społecznościowych w grupie Axa

Agnieszka Durst-Wilczyńska awansowała na stanowisko dyrektora departamentu marki i mediów społecznościowych w grupie Axa. Zastąpiła Filipa Aszendorfa, który teraz zarządza relacjami z klientami w 29 krajach. więcej

Streetcom przygotuje kampanię nowego wariantu Finuu

Marka produktów do smarowania Finuu wprowadza na rynek nowy wariant miksu „bez laktozy”. Kampanie zaplanowała i realizuje agencja Streetcom. więcej

Bluecloud Interactive po wygranym przetargu pracuje dla Fujifilm

Pod hasłem „Don’t just take, give.” ruszyła nowa kampania marki instax dla Fujifilm. Za adaptację globalnych reklam odpowiada wybrana w przetargu agencja Bluecloud Interactive. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Gremi Media z 12,6 mln zł zysku po trzech kwartałach 2019 roku. Jażdżyński: efekt transformacji cyfrowej

W III kwartale grupa kapitałowa Gremi Media (wydaje m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 6,7 proc. do 25,84 mln zł oraz zysku netto z 1,75 do 3,32 mln zł. Po trzech kwartałach zysk wzrósł do 12,6 mln zł. - Jest to bezpośredni efekt realizowanej od prawie dwóch lat transformacji cyfrowej wydawnictwa - komentuje prezes firmy Tomasz Jażdżyński. więcej

Szymon Hołownia o kandydowaniu na prezydenta: jestem zbudowany życzliwymi reakcjami, proszę dać mi jeszcze chwilę

- Zaskoczyły mnie pozytywne reakcje na tę pogłoskę. Proszę dać mi jeszcze chwilę czasu. Ale jestem naprawdę szczerze zaskoczony i zbudowany, jak ta pogłoska została życzliwie przyjęta - powiedział Szymon Hołownia o informacjach na temat jego startu w wyborach prezydenckich. - Nie ma we mnie zgody na wiele rzeczy, które w Polsce się dzieją. Mam przekonanie, że wiem, co można by było zrobić, bo często też o tym piszę, żeby to zaczęło wyglądać trochę inaczej - zapewnił. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Disney+ zaskakuje rynek. 10 mln użytkowników na starcie

Disney poinformował, że w ciągu pierwszych dwóch dni od uruchomienia serwisu Disney+ pozyskał 10 mln subskrybentów. Koncern zapowiada że do 2024 platforma będzie miała od 60 do 90 mln użytkowników, według analityków w 2025 roku może ich być ponad 100 mln. więcej

Paweł Pilarczyk reaktywuje serwis ITbiznes.pl kierowany do małych i średnich firm. ,,Bez paywalla i tradycyjnych reklam"

Paweł Pilarczyk, były redaktor naczelny należącego do RASP PCLab.pl uruchomił na nowo serwis ITbiznes.pl. Platforma ma dostarczać wiedzy na temat rozwiązań informatycznych głównie segmentowi małych i średnich firm. - Jestem jedynym właścicielem serwisu, na początku będę samodzielnie dostarczać do niego treści. Wszystkie materiały są dostępne za darmo, nie planuję też emisji tradycyjnych reklam. Serwis będzie zarabiał na innych modelach biznesowych - wyjaśnia Pilarczyk w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Netflix do map w ,,Iwanie Groźnym z Treblinki" doda teksty, że za obozy koncentracyjne odpowiada niemiecki reżim nazistowski

Przy niektórych mapach w serialu dokumentalnym „Iwan Groźny z Treblinki” zostaną dodane teksty. - Pomoże to wyjaśnić, że obozy zagłady i obozy koncentracyjne zostały zbudowane i były prowadzone przez niemiecki reżim nazistowski, który napadł na Polskę i okupował ją w latach 1939-1945 - zapowiedział Netflix. więcej

Netflix będzie współpracować z Nickelodeonem przy produkcji filmów animowanych. Wraca "SpongeBob"

Netflix ogłosił partnerstwo z telewizyjnym kanałem dziecięcym Nickelodeon (należącym do Viacom). Umowa zakłada kooperację przy produkcji treści wideo dla najmłodszych. Na ekrany powrócą hity stacji, na czele ze SpongeBobem Kanciastoportym. więcej

W Google Maps nazwy i adresy będą czytane w lokalnych językach

Na platformie Google Maps niebawem pojawi się możliwość odsłuchiwania nazw miejscowości i adresów różnych miejsc w lokalnych językach. Opcja będzie obsługiwała na razie 50 języków, m.in. polski. więcej

Legimi sprzedało obligacje za 1,5 mln zł, a wykupiło za 657 tys. zł

Firma Legimi, właściciel platformy z e-bookami i audiobookami w modelu abonamentowym, przydzieliła 1,5 tys. obligacji o łącznej cenie emisyjnej 1,5 mln zł. Jednocześnie firma wykupiła przedterminowo obligacje za 657 tys. zł. więcej

Opera 65 do pobrania. Można sprawdzić kto nas śledzi

Opera Software udostępniła nową, oznaczoną numerem 65, wersję przeglądarki internetowej Opera dla komputerów z systemem Windows, macOS i Linux. Pozwala ona teraz zobaczyć skrypty śledzące, które blokuje, a także wprowadza nowy wygląd paska adresowego, zakładek i historii. więcej

,,Oddychaj Polsko" - Onet promuje raport o jakości powietrza w kraju

W czwartek 14 listopada portal Onet.pl wraz z firmą Airly zainaugurowały kampanię na rzecz zwiększenia świadomości o stanie powietrza. Przygotowano i udostępniono raport na temat jakości powietrza w Polsce. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
W T-Mobile najszybsze pobieranie i najniższy ping, w Orange najszybsze wysyłanie (ranking internetu mobilnego)
Nowa Motorola Razr z klapką i elastycznym ekranem (wideo)
Xiaomi wprowadza do Polski nowe smartfony Redmi Note 8T i Mi Note 10 w cenie od 799 i 2499 złotych
Praktyczni kupują przez internet w bożonarodzeniowej kampanii Plus na Kartę (wideo)
Producent gry ,,Blair Witch" z rosnącymi wpływami. 3,12 mln zł zysku w trzecim kwartale
P smart Pro - nowy smartfon Huawei za 1399 zł (wideo)
Uber chce dbać o bezpieczeństwo. Wkrótce wprowadzi nową funkcjonalność
Nowy token do transakcji elektronicznych Banku Millenium, będą z niego korzystać przedsiębiorcy
Huawei: roczna ochrona ekranu przy zakupie smartfona P30 lub P30 Pro
Lenovo i Schneider Electric ogłosili strategiczne partnerstwo dla przemysłu w Chinach
Nowe ekrany Samsung z serii QPR: 33 mln pikseli, jakość 8K
Sony: prototyp nowego, 24-calowego monitora do produkcji 4K HDR
Od 1 stycznia 2020 r. nowe stawki za transmisję danych w roamingu. Max 15 zł netto za 1 GB
Komputer wielkości karty kredytowej? Asus łączy siły z Google
 
 
 
GOSPODARKA
 
PKP Intercity unowocześnia flotę
Carrefour Bio - nowy format sklepów z żywnością ekologiczną już w Polsce
Nowy token do transakcji elektronicznych Banku Millenium, będą z niego korzystać przedsiębiorcy
Lenovo i Schneider Electric ogłosili strategiczne partnerstwo dla przemysłu w Chinach
Nils Andersen za Marijna Dekkersa prezesem Unilevera
Spowolnienie gospodarcze nie omija Polski
Polacy z większymi długami niż zarobkami, najgorzej w woj. lubelskim
Od 1 stycznia 2020 r. nowe stawki za transmisję danych w roamingu. Max 15 zł netto za 1 GB
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Polsat pokaże ,,Watahę", oryginalny serial HBO Polska. Premiera 3 grudnia
Netflix będzie współpracować z Nickelodeonem przy produkcji filmów animowanych. Wraca "SpongeBob"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj